محافظ صفحه نمایش شیشه ای Glass Screen Protector Apple iPhone 7 Plus/8 Plus
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش iPhone 7 Plus/8 Plus

محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 7 Plus/8 Plus ، جنس این محافظ صفحه از شیشه های واقعی می باشد. این گلس با پوشاندن تمام صفحه از آسیب به صفحه نمایشگر جلوگیری می کند. این گلس ضخامت زیادی ندارد و باعث زشت و حجیم شدن گوشی شما نمی شود. این ویژگی باعث می شود هنگام کار با گوشی آن را زیر دست خود حس نکنید و حس بدی به شما دست ندهد. این گلس محافظ  ضد تابش خیره کننده می باشد. گلس های شیشه ای معمولا نور را بسیار زیاد بازتاب می دهند. که این گلس محافظ صفحه  از این قائده مستثنا می باشد.

محافظ صفحه iPhone 7 Plus/8 Plus

این گلس در برابر ضربه مقاومت زیادی دارد. البته منظور از ضربه ضربه های خیلی شدید نیست. این گلس همچنین در برابر خط و خش نیز از صفحه محافظت می کند. این محافظ صفحه حداقل میزان جذب گرد و غبار را دارد. این اطمینان وجود دارد که با استفاده از آن میزان حساسیت صفحه به هیچ وجه کاهش نیابد. علاوه بر این با استفاده از آن هم میزان وضوح و شفافیت صفحه هم به هیچ عنوان کاهش نمی یابد . این محصول همچنین در برابر رد اثر انگشت و لکه بسیار مقاوم است .





:: برچسب‌ها: لوازم جانبی اپل Apple, لوازم جانبی گوشی Apple iphone 7, لوازم جانبی گوشی Apple iphone 7 plus, لوازم جانبی گوشی Apple iphone 8 plus, ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: