نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش samsung Galaxy A40

محافظ صفحه نانو samsung Galaxy A40 از جدید ترین مدل های گلس و برچسب می باشد.که از هر لحاظ به عنوان یک محافظ صفحه عالی محسوب می شود.این نانو گلس به دلیل نداشتن نواقص سایر گلس ها محبوبیت زیادی بین کاربران گوشی های مختلف کسب کرده است.این نانو گلس ها از جنس شیشه نپخته می باشند.که باعث انعطاف پذیری بالا و هم چنین مقاومت بسیار خوب آن می شود.

این گلس درجه سختی 9H دارد. و بر خلاف ضخامت اندک خود در برابر ضربات مقاومت بالایی دارد.به دلیل ضخامت ناچیز این محصول،بعد از نصب متوجه تغییر چشمگیری در ضخامت صفحه نمایش گوشی موبایل خود نخواهید شد.هم چنین به خوبی از صفحه نمایش شما در برابر خط و خش محافظت می کند. با پوشش ضد اثر انگشت خود رد هیچ اثر انگشتی روی آن باقی نمی ماند،بنابراین میتوانید برای مدت های طولانی از گلس محافظ استفاده کنید و گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

این گلس ها بسیار شفاف تر از سایر گلس ها می باشند.این شفافیت از زشت شدن و کدر شدن صفحه نمایشگر شما جلو گیری می کند.هم چنین محافظ صفحه نانو samsung Galaxy A40 شفافیت ماندگاری دارد و به مرور زمان محافظ صفحه کدر نمی شود.به علاوه با نصب این گلس این اطمینان وجود دارد که به هیج عنوان وضوح و شفافیت صفحه نمایشگر شما کاهش نیابد.هم چنین با ضخامت کمی که دارد باعث کاهش حساسیت صفحه نمایشگر شما نیز نمی شود.لبه های این گونه گلس ها کاملا گرد شده است.تا آسیبی به دست نرسد و هم چنین لبه ها خرد نشده و نشکنند.



:: برچسب‌ها: گلس محافظ Samsung Galaxy A40 ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ samsung A40

قاب محافظ نیلکین Samsung Galaxy A40 قاب محافظی بسیار عالی و ایده آل برای این گوشی می باشد. این قاب محافظ دارای استحکام و مقاومت فوق العاده بالا می باشد. نیلکین به دلیل قاب های عالی خود محبوبیت زیادی بین تمامی کاربران گوشی ها دارد.این قاب ها از مواد با کیفیت عالی ساخته می شوند.جنس این قاب ها از مواد پلی کربنات یا PC می باشد.این مواد با ماشین های تزریق در قالب های مختلف و در دمای بسیار بالا تزریق می شوند و قاب ساخته می شود.به طور کلی قاب نیلکین تمامی استاندارد ها و پارامتر های لازم برای یک قاب مورد رضایت کاربر را دارا می باشد.و به همین دلیل است که بین تمامی کاربران محبوب می باشد.این قاب طراحی و ساختار بسیار زیبایی دارد.رنگ آمیزی این قاب با فناوری پوشش رنگ مات یا UV می باشد و رنگ قاب کاملا ثابت بوده و از بین نمی رود.

این قاب نقاط برجسته و ریزی دارد که چند ویژگی مهم دارد.اول اینکه این نقاط ریز به زیبایی و جذابیت قاب می افزاید.دوم اینکه باعث می شود کمتر کثیف شود و گرد و غبار و لکه کمتری روی قاب بنشیند.هم چنین باعث می شود رد هیچ اثر انگشتی روی قاب نماند.و در آخر اینکه باعث عدم سایش و سر خوردن قاب و گوشی از روی سطوح مختلف و حتی دست می شود.قاب محافظ نیلکین Samsung Galaxy A40 مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و هم چنین خط و خش دارد و به خوبی از گوشی محافظت می کند.از جمله دلایل محبوبیت قاب برش صاف و دقیق آن می باشد.دور قاب و محل تمامی پورت ها و کلید ها دارای برش بسیار دقیق و صاف می باشند.به همین دلیل کاربر هنگام کار با گوشی هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

قاب محافظ نیلکین مناسب گوشی samsung A40



:: برچسب‌ها: گارد نیلکین Samsung Galaxy A40 ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ طرح گوزنی Samsung Galaxy A40

یکی از بهترین محصولاتی که میتوان از آن به عنوان قاب محافظ جهت محافظت گوشی موبایل خود از وارد شدن آسیب های احتمالی استفاده کرد،قاب محافظ تحت عنوان قاب گوزنی میباشند که علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات فیزیکی از خود نشان داده است.این محصول به دلیل کیفیت ساخت مطلوب و طراحی ظاهری منحصر به فرد و زیبا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

کیفیت ساخت

همانطورکه میدانیم یکی از آسیب پذیر ترین نقاط موجود در گوشی های موبایل لبه ها و دور تا دور گوشی میباشد که در صورت وارد شدن ضربه میتواند صدمات زیادی را به گوشی وارد کند.به همین منظور دور تا دور این قاب از جنس سیلیکون با کیفیت میباشد که میتواند ضربات فیزیکی وارده را تا حد زیادی جذب کند و مانع صدمه دیدن گوشی موبایل شما شود.قسمت پشتی این قاب طرح پارچه میباشد که باعث شده تا زیبایی بصری قاب دو چندان شود. قاب محافظ طرح گوزنی Samsung Galaxy A40 دارای رنگ بندی های متنوع میباشد، به طوریکه میتوان گفت تمام سلایق را در برمیگیرد و میتوانید از میان رنگ های موجود رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

قاب محافظ طرح گوزنی Samsung Galaxy A40

یکی از مواردی که معمولا کاربران در استفاده از قاب های محافظ ناراضی هستند ثابت و محکم نبودن گوشی درون قاب و همچنین عدم تطابق گوشی با قاب میباشد که میتواند هنگام استفاده برای بسیاری از کاربران آزار دهنده باشد،ولی قاب گوزنی به گونه ای طراحی شده است که تمام برش ها در آن به صورت کاملا دقیق بوده است.به طوریکه تمام قسمت های گوشی مثل دوربین،درگاه ها و… کاملا منطبق بر گوشی میباشد و هنگام استفاده متوجه هیچگونه محدودیتی نخواهید شد و میتوانید به راحتی از این محصول استفاده کند.

قرار دادن گوشی و خارج کردن آن درون قاب محافظ گوزنی به راحتی انجام میگیرد و پس از قرار دادن گوشی درون قاب،گوشی کاملا ثابت بوده و متوجه هیچونه لغزشی نخواهید شد.یکی از ویژگی های مهم این قاب وجود اصطکاک کافی بین دست و گوشی میباشد ،به طوریکه گوشی در دست لغزشی نداشته و کاربر میتواند با راحتی و اطمینان بیشتر گوشی موبایل خود را در دست بگیرد.



:: برچسب‌ها: گارد محافظ Samsung galaxy A40 ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ سیلیکونی Apple iPhone 12 Pro Max

میتوان گفت در بین کاربران حوزه ی دیجیتال کمتر کسی باشد که با برند نیلکین آشنا نباشد.شرکت Nillkin از بزرگترین تولید کنندگان حوزه ی لوازم جانبی موبایل میباشد که همواره محصولات باکیفیت و منحصر به فرد را روانه ی بازار کرده است. یکی از باکیفیت ترین و زیباترین محصولات نیلکین جهت محافظت از گوشی در برابر ضربات فیزیکی قاب های سیلیکونی این برند میباشد که علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات فیزیکی دارد و میتواند به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت کند.قاب سیلیکونی نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که علاوه بر دوام بالا کاملا سازگار با محیط زیست میباشد.

کیفیت ساخت

این قاب محافظ از مواد LSR ساخته شده است و به همین دلیل در برابر گرما رو سرمای شدید و همچنین دیگر فشارهای فیزیکی کاملا مقاوم میباشد.این قاب سیلیکونی به دلیل انحنای مناسب در لبه ها میتواند از لبه های گوشی در برابر ضربات فیزیکی محافظت کند.همچنین دور تا دور دوربین برآمدگی خاصی دارد که باعث میشود زمانی که گوشی را از سمت دوربین روی سطوح مختلف قرار میدهید،فاصله ی ایجاد شده بین دوربین و سطح مانع از صدمه دیدن دوربین گوشی شود.

قاب سیلیکونی نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

قسمت داخلی این قاب تشکیل شده از میکروفیبر میباشد و حالت پرزی شکل دارد که باعث میشود هنگام قرار دادن و یا خارج کردن گوشی از خراشیدگی گوشی کاملا جلوگیری میکند.این محصول از انعطاف پذیری کمی برخوردار است،در عین حال مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است.همچنین این قاب دارای گواهینامه ی تاییده ی SGS نیز میباشد.

طراحی ظاهری 

طراحی ظاهری قاب سیلیکونی نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max مخافظ را میتوان نقطه عطف این محصول نامید.چرا که در این قاب بسیاری از مواردی که در بعضی قاب های محافظ شاهد هستیم به چشم نمیخورد.یکی از این موارد عدم لغزش گوشی بعد از قرار دادن درون قاب میباشد،به طوریکه قاب کاملا ثابت بوده و محکم درون قاب قرار میگیرد.همچنین از دیگر موارد حائز اهمیت در مورد این قاب محافظ تطابق کاملا دقیق با گوشی موبایل شما میباشد به گونه ای که تمام دکمه ها و… به درستی در نظر گرفته شده و میتوان گفت در استفاده از این محصول هیچگونه احساس محدودیتی نخواهید داشت.

قاب سیلیکونی نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

ضد اثر انگشت

سطح بیرونی این محصول از مواد درجه یک و صد اثرانگشت،لک و چربی میباشد و به همین دلیل زیبایی و همچنین رنگ قاب تا مدت های بسیار طولانی حفظ میشود.



:: برچسب‌ها: قاب سیلیکونی iPhone 12 Pro Max, گارد سیلیکونی آیفون Apple iPhone 12 Pro Max, گارد نیلکین iPhone 12 Pro Max ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

می توان گفت قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max از زیباترین قاب ها و بهترین قاب ها برای گوشی های آیفون می باشد.کیفیت فوق العاده و ظرافت قاب های نیلکین باعث شده این قاب در بین تمامی کاربران گوشی های مختلف محبوب باشد.این قاب ها کیفیت و استحکام بالایی دارند. که دلیل آن تزریق مواد قاب در قالب در دمای بالا است.جنس این قاب ها از مواد پلی کربنات می باشند. که به محیط زیست آسیب نمی رسانند.این قاب ها با فناوری پوشش رنگ مات با اشعه UV رنگ شده اند. و حالت برجسته شیار مانند یا نقطه ای دارند.

 

قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

برجستگی شیار مانند یا نقطه ای این قاب باعث می شود سطح آن ضد لغزش باشد.این ویژگی باعث می شود بتوان با آسودگی آن را در دست گرفت یا روی هر سطحی قرار داد.سطح این قاب ضد گرد و غبار می باشد و میزان جذب گرد و غبار در آن بسیار پایین است.هم چنین این قاب ضد ضربه می باشد و در برابر خط و خش نیز مقاوت بالایی دارد.روی درگاه ها و دکمه های این قاب محافظ به منظور راحتی کاربر در استفاده از آن باز مانده است.این قاب به راحتی قابل شست و شو می باشد. و هنگام کثیف شدن می توان آن را به راحتی شست و شو داد.این قاب طراحی نازک و ظریفی دارد و باعث حجیم شدن گوشی شما نمی شود بلکه زیبایی آن را دو چندان می کند.قاب نیلکین ضد اثر انگشت می باشد و کاربر هنگام کار دیگر نگرانی باقی ماندن اثر انگشت خود روی آن را ندارد.و در آخر اینکه این قاب کاملا از پشت و لبه های گوشی شما به صورت کامل محافظت می کند.

ویژگی ها 

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی ظاهری یکپارچه 
  • ضد لغزش 
  • داری مقاومت بالا در برابر ضربه 
  • طراحی کاملا منطبق بر گوشی 


:: برچسب‌ها: خرید قاب محافظ iPhone 12 Pro Max, قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max, گارد محافظ آیفون 12 پرو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ سیلیکونی Samsung Galaxy A40

با توجه به اینکه امروزه برای خرید گوشی موبایل باید هزینه ی زیادی را بپردازیم به همین دلیل باید ذر نگهداری و محافظت از گوشی موبایل هوشمند خود نیز کوشا باشیم تا در صورت وارد شدن ضربات فیزیکی آسیبی به گوشی موبایل نرسد و بتوانیم با خیال راحت گوشی موبایل خود را در دست بگیریم و استفاده کنیم.

قاب های مختلفی برای محافظت از گوشی موبایل وجود دارد که توسط شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی در انواع طرح ها و کیفیت های مختلف تولید شده و روانه ی بازار شده اند.یکی از قاب های محافظ که مورد استفاده قرار میگیرند و بسیار پرطرفدار نیز هستند قاب های سیلیکونی میباشند که جهت از محافظت از گوشی مورد استفاده قرار میگیرند.به دلیل مقاومت مطلوبی که این نوع قاب دارد در اغلب موارد که به گوشی ضربات فیزیکی وارد میشود مانع آسیب دیدن گوشی میشوند و کاملا ضربات را جذب میکنند.

قاب محافظ سیلیکونی a40

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

قاب محافظ سیلیکونی Samsung Galaxy A40 جنسی بسیار لطیف دارند که در صورت استفاده توسط کاربر حس خوبی را به او منتقل میکند و همچنین به دلیل کیفیت ساخت منحصر به فرد باعث افزایش اصطکاک دست و گوشی میشود که موجب میشود تا گوشی را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید و نگران لغزش گوشی و افتادن آن از دست خود نباشید.

یکی از مواردی که در قاب های سیلیکونی باعث میشود تا استقبال خوبی از این محصول شود تنوع رنگی بالا در این محصول میباشد که به دلیل وجود رنگ بندی متنوع در این قاب ها تمام سلیقه ها را در میگیرد و کاربران میتوانند بنا به سلیقه ی خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ضمنا قرار دادن و خارج کردن گوشی در این قاب بسیار راحت میباشد و در عین حال گوشی پس از قرار گرفتن درون قاب هیچگونه لغزشی ندارد .یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت دارد تطابق کامل این قاب محافظ با گوشی میباشد که باعث میشود در صورت استفاده از این قاب هیچگونه محدودیتی در دسترسی به قسمت های مختلف گوشی نداشته باشید.



:: برچسب‌ها: گارد سیلیکونی Samsung Galaxy A40 ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

کیف چرمی نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

یکی از بهترین لوازمی که میتوان به جهت محافظت از گوشی موبایل خود استفاده کرد کیف های محافظ میباشند.چراکه مقاومت بسیار خوبی دارند و ضربات فیزیکی را تا حد زیادی جذب کرده و باعث میشوند تا صدمه ی فیزیکی وارده به گوشی به حداقل برسد و یا اصلا هیچگونه آسیبی به گوشی موبایل شما وارد نشود.امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع قاب،کیف و… محافظ کرده اند که دارای طرح ها و کیفیت های محتلفی میباشند که کاربران بنا به سلیقه ی خود میتوانند گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنند.

کمپانی نیلکین از بزرگترین تولید کننده های عرصه ی لوازم جانبی مثل انواع محافظ های گوشی موبایل،هندزفری و… میباشد و برای بسیاری از کاربران که شناخت نسبی از محصولات دارند قطعا  نام کمپانی Nillkin خود مهر تاییدی بر کیفیت و دوام محصولات میباشد، بنابراین میتوانید با اطمینان کامل از محصولات این شرکت خریداری کرده و نهایت استفاده و لذت را ببرید.محصولی که در اینجا خدمت کاربران گرامی معرفی میکنیم کیف چرمی نیلکین مدل Qin Leather میباشد.در ادامه ی مطالب با توضیحات بیشتر محصول با ما همراه باشید:

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری

کیف چرم نیلکین مدل Qin از جنس چرم بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.بخش خارجی این کیف از جنس چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است که ظاهر بسیار زیبایی داشته و میتواند جلوه ی زیبایی را به گوشی موبایل شما بدهد.قسمت داخلی کیف چرمی نیلکین iPhone 12 Pro Max جنسی بسیار لطیف دارد و که در صورت وارد شدن گوشی هیچکونه آسیبی را به هیچکدام از قسمت های وارد نمیکند.

کیف چرمی نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

همانطور که در تصاویر کیف چرمی نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max پیداست قسمتی که گوشی را دربر میگیرد از پلاستیک بسیار سخت و محکم ساخته شده است که جاذب بسیار قوی ضربات فیزیکی وارده بر گوشی میباشد.قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،دکمه هاو… در صورت استفاده از این کیف کاملا محافظت میشوند که باعث میشود تا از صدمات فیزیکی مثل ضربه،خط و خش محافظت کند تا ظاهر نو و تازه ی گوشی موبایل برای همیشه حفظ شود.

از ویژگی های قسمت داخلی این قاب وجود اسلات کارت میباشد که میتوان کارت هایی نظیر کارت بانک،مترو و… را در آنجا قرار داد تا همیشه همرا خود داشته باشید و بتوانید از کیف گوشی به عنوان کیف پول ایمن هم استفاده کنید.به عنوان مطلب پایانی شایان ذکر است که این قاب در صورت استفاده حجم و وزن نهایی گوشی را به طور چشمگیر تحت تاثیر قرار نمیدهد و میتوانید به راحتی و بدون احساس حجم و وزن اضافه از این محصول استفاده کنید.

ویژگی ها

  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه و چرم باکیفیت
  • کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم  محدودیت در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و…
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه،خط و خش


:: برچسب‌ها: کیف چرمی نیلکین iPhone 11 Pro, کیف محافظ ایفون iPhone 12 Pro Max, کیف نیلکین iPhone 12 Pro Max ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

هندزفری اصلی لایتنینگ Apple

این محصول هندزفری اصلی شرکت اپل می باشد.شرکت اپل یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی و لوازم الکترونیکی در دنیا می باشد.سری این هندزفری اپل براساس ارگونومی گوش طراحی شده است.هندزفری اصلی لایتنینگ Apple در گوش ثابت می ماند و هیچ تغییری نمی کند.کابل هندزفری اپل به طول 1.2 متر است.بر روی کابل این هندزفری دکمه ی کنترل صدا و یک میکروفن  وجود دارد.دکمه ی کنترل صدا برای کم و زیاد کردن صدا استفاده می شود و میکروفن هم برای مکالمه می باشد.جنس کابل هندزفری اصلی اپل از روکش پلاستیکی می باشد که یاعث می شود در برابر  گره و پارگی بسیار مقاوم باشد.این هندزفری فاقد جک 3.5 میلیمتری است و دارای پورت Lightning می باشد.این محصول با تمام موبایل هایی که دارای پورت دارای پورت لایتنینگ هستند سازگار است.

هندزفری اصلی لایتنینگ Apple

این هندزفری در برابر عرق،آب و گرد غبار بسیار مقاوم است.کیفیت صدای این هندزفری بسیار بالا می باشد و صدای خروجی را به گوش کاربر واضح می رساند.این هندزفری صدای نویز را به حداقل می رساند.هندزفری لایتنینگ اورجینال که در تصاویر مشاهده می‌کنید، برای کسانی که از این برند استفاده می‌کنند قابل خرید می‌باشد.

ویژگی ها 

  • کیفیت صدای بالا 
  • طراحی ظاهری کاملا ارگونومیک
  • ثبات و جای گیری مناسب در گوش 
  • کیفیت صدای مطلوب در مکالمه 


:: برچسب‌ها: ایرپاد لایتنینگ اپل, هندزفری اپل, هندزفری اصلی اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

امروزه جهت خرید و یا تعمیر گوشی های موبایل هوشمند باید هزینه ی زیادی را بپردازیم.به همین دلیل بدیهی است که از قاب های محافظ جهت محافظت از گوشی موبایل در برابر صدمه های ناشی از ضربات فیزیکی استفاده کنیم. شرکت های متعددی در تولید قاب های محافظ،محافظ صفحه نمایش و دیگر لوازم جانبی موبایل فعالیت میکنند که از معتبرترین و بزرگترین آن ها میتوان به شرکت Nillkin اشاره کرد.این شرکت همواره محصولاتی با کیفیت و منحصر به فرد را روانه ی بازار کرده است و به همین دلیل امروزه کاربران زیادی از محصولات مختلف این کمپانی استفاده میکنند.در ادامه با توضیحات قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max با ما همراه باشید.

کیفیت ساخت

قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max از مواد بسیار مقاوم بسیار مقاوم PC ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات فیزیکی دارد.یکی از آسیب پذیر ترین نقاط گوشی هنگام وارد شدن ضربه،لبه های آن میباشد که توسط این قاب به خوبی پوشش داده میشود و به همین منظور میتوان گفت این محصول میتواند گزینه ی بسیار خوبی جهت انتخاب به عنوان قاب محافظ باشد.لازم به ذکر است به دلیل استفاده از مواد اولیه ی درجه یک در ساخت قاب Nillkin CamShield، شاهد کاهش کیفیت در طول مدت استفاده نخواهید بود و میتوانید با خیال راحت از این قاب برای مدت های طولانی استفاده کنید.

طراحی ظاهری محصول 

میتوان گفت اولین چیزی که در ابتدا جلب توجه میکند خطوط مورب روی قاب میباشند که علاوه بر زیباتر کردن قاب و نهایتا گوشی موبایل،باعث افزایش اصطکاک گوشی با دست میشود و به همبن دلیل هنگام استفاده از گوشی موبایل متوجه هیچگونه لغزشی نخواهید شد و میتوانید با اطمینان کامل تلفن همراه خود را در دست گرفته و به کارهای روزمره ی خود بپردازید.در طراحی ظاهری این محصول اندازه ی استاندارد مورد نیاز جهت قرار دادن گوشی و همچنین برش های مربوط به محل دوربین،دکمه ها و… به خوبی در نظر گرفته شده است.بنابراین بعد از قراردادن درون قاب،گوشی کاملا ثابت بوده و محکم درون قاب قرار می گیرد،در عین حال این قاب به گونه ای طراحی شده است که هنگام وارد کردن و یا خارج کردن گوشی آسیبی به گوشی وارد نمیشود.

قاب محافظ نیلکین Apple iPhone 12 Pro Max

با توجه به ویژگی های مربوط به طراحی ظاهری که در سطور بالا توضیح داده شد،کاربر در استفاده از این محصول متوجه هیچگونه محدودیتی در استفاده از تلفن همراه خود نمیشود.یکی از مواردی که در مورد این محصول حائز اهمیت است،حجم استاندارد در نظر گرفته شده برای قاب میباشد به گونه ای که پس از قراردادن گوشی درون قاب حجم نهایی گوشی تغییر چشمگیری نکرده و موجب برهم خوردن زیبایی و ظرافت گوشی نمیشود.

پوشش محافظ دوربین 

همانطور که در تصاویر گویاست قسمت در نظر گرفته شده برای دوربین گوشی دارای پوشش کشویی میباشد که جهت محافظت از دوربین گوشی تعبیه شده است.میتوانید در مواقعی که دوربین گوشی بلااستفاده میباشد،دوربین را با پوشش مخصوص بپوشانید تا از خط،خش،گرد و غبار و همچنین وارد شدن ضربه به دوربین جلوگیری شود.



:: برچسب‌ها: قاب محافظ Apple iPhone 12 Pro Max, گارد محافظ نیلکین iPhone 12 Pro Max, گارد نیلکین آیفون 12 Pro Max ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ ژله ای نیلیکن iPhone 12 Pro Max

این محافظ طراحی کاملا ساده ای دارد و هیچگونه طراحی خاصی روی آن مشاده نمیشود زیرا کاربرانی وجود دارند که این نوع قاب را به قاب های دیگر ترجیح میدهند.محافظ ژله ای نیلیکن iPhone 12 Pro Max انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و این باعث میشود تا هنگام قرار دادن گوشی و یاخارج کردن آن از درون قاب هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانید به راحتی این کار را بدون آسیب زدن به قسمت های مختلف گوشی مثل دکمه ها و … انجام دهید.

محافظ ژله ای نیلیکن iPhone 12 Pro Max

از ویژگی های بسیار حائز اهمیت محافظ ژله ای ضخامت بسیار کم آن میباشد و باعث میشود حجم گوشی در صورت استفاده از این محافظ تغییر چشمگیری نداشته باشد.ضمنا این محصول علی رغم ضخامت کم مقاومت بسیار مطلوبی در برابر ضربات وارده دارد و میتواند کاملا از گوشی موبایل شما مخصوصا از لبه های گوشی به عنوان آسیب پذیرترین نقطه ی گوشی های هوشمند محافظت کند. طراحی این قاب به گونه ای میباشدمحل قرارگیری دکمه ها جهت جلوگیری از خراشیدگی ، صدمات فیزیکی و … توسط محافظ پوشانده شده است که این خود باعث میشود تا بتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. ناگفته نماند در لبه ی کناری این محصول نشان Nillkin به زیبایی هک شده است که خود مهر تاییدی بر اصالت این قاب محافظ دارد.



:: برچسب‌ها: قاب محافظ آیفون 12 Pro Max, گارد ژله ای Apple iPhone 12 Pro Max, محافظ ژله ای نیلیکن iPhone 12 Pro Max ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 12 Pro Max

 

محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 12 Pro Max از شرکت بنام Nillkin پوشش بسیار مناسبی دارد و میتواند از تمام صفحه نمایش گوشی بخصوص لبه های آن محافظت کند.چراکه برش این محصول توسط دستگاه CNC انجام شده و به همین دلیل علاوه بر پوشش کامل صفحه نمایش کاملا منطبق بر گوشی بوده و تمام قسمت های گوشی محل دوربین،سنسورها و… را پوشش داده و هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد ذکر شده به وجود نمی آورد.

همانطور که مشاهده میکنید این گلس محافظ لبه های خمیده و برش خورده و نرمی دارد که باعث میشود تا آسیبی به دست شما نرسد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.پس از نصب این محصول بر روی گوشی موبایل خود حجم نهایی تغییر محسوسی نخواهد کرد زیرا این محافظ علاوه بر مقاومت بالا در جذب ضربات وارده ضخامت ناچیزی دارد.

ضد لک و اثر انگشت

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران میباشد به جاماندن اثر انگشت و لک بر روی محافظ میباشد ولی در مورد این محصول میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که این محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت و لک را جذب نمیکند و احیانا در صورت کثیف شدن به هر دلیلی میتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

ضد خراشیدگی

پس از قرار دادن این محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی خود در صورتیکه گوشی در مجاورت لوازم تیز و سخت قرار بگیرد صدمه ای به  محافظ و صفحه نمایش گوشی وارد نمیشود و میتوانید همیشه با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید.ناگفته نماند که این محصول بازتاب نور بسیار کمی دارد و هنگام استفاده باعث خستگی چشم و یا تضعیف کیفیت تصویر نمیشود.

 

محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 12 Pro Max

ویژگی ها 
  • کیفیت ساخت بسیار بالا 
  • ضخامت بسیار کم 
  • دارای لبه های خمیده و نرم 
  • برش بسیار دقیق و کاملا منطبق بر گوشی 
  • مقاومت و جذب ضربه ی بالا 


:: برچسب‌ها: گلس محافظ نیلکین آیفون 12, محافظ شیشه ای آیفون Apple iPhone 12 Pro Max, محافظ صفحه نیلکین iPhone 12 Pro Max ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 12 Pro Max

صفحه نمایش گوشی های موبایل هوشمند یکی از مهمترین و گران قیمت ترین اجزای تشکیل دهنده ی آن میباشند.به همین دلیل اگر به همین دلیل صدمه ای به این بخش از گوشی موبایل وارد شود کاربر متحمل صرف هزینه ی زیادی جهت تعمیر گوشی موبایل خود میشود.به همین منظور میتوان از انواع محافظ صفحه نمایش که در بازار موجود میباشند استفاده کرد.همانطور که گفته شد محافظ صفحه نمایش دارای انواع مختلفی میباشند که بنا به کارایی و کیفیت از یکدیگر تفکیک میشوند.در ادامه با توضیحات محافظ سرامیکی Apple iPhone Pro Max با ما همراه باشید.

کیفیت ساخت

یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین محصولاتی که به عنوان محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل عرضه شده اند محافظ های سرامیکی میباشند که با پوشش کامل صفحه نمایش و انعطاف پذیری (برخلاف گلس های تمام صفحه ی شیشه ای) مطلوبی که دارند میتوانید به راحتی آن را نصب کرده تا از صفحه نمایش گوشی موبایل شما محافظت کند.بنابراین استفاده از محافظ سرامیکی Apple iPhone 12 Pro Max باعث میشود تا خیال کاربر از قرار گرفتن گوشی خود در مجاورت اجسام نوک تیز و ضربات وارده راحت باشد و بتواند با اطمینان بیشتری گوشی خود را در دست گرفته و از آن استفاده کند.

همانطور که در تصویر مربوط به محصول مشاهده میکنید،تمام قسمت های صفحه نمایش توسط این محافظ پوشش داده میشود و باعث میشود تا کاربر هیچگونه نگرانی در استفاده از گوشی موبایل خود نداشته باشد.این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که به آن ها اشاره خواهیم کرد.یکی از ویژگی های بسیار خوب محافظ سرامیکی Apple iPhone 12 Pro Max ضد انفجار بودن آن میباشد و این بدین معنی است که بعد از وارد شدن ضربه به گوشی موبایل محافظ صفحه ی گوشی به طور کامل خرد نشده و فقط ترک میخورد که باعث میشود علاوه بر حفظ امنیت هر چه بیشتر صفحه نمایش گوشی موبایل به دست کاربر نیز صدمه ای وارد نشود.

ویژگی ها

  • عدم تاثیر منفی در حساسیت قدرت تاچ صفحه نمایش 
  • شفافیت بسیار عالی 
  • کیفیت ساخت بالا 
  • ضد انفجار 
  • پوشش کامل صفحه نمایش 
  • قدرت بالا در جذب ضربات وارده


:: برچسب‌ها: محافظ سرامیکی iPhone 12 Pro Max, محافظ شیشه ای Apple iPhone 12 Pro Max, محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 12 Pro Max ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

شارژر اصلی Apple iPhone 12 Series

امروزه میتوان گفت در رابطه با انتخاب شارژر برای لوازم الکترونیکی خود بهترین گزیته استفاده از لوازم جانبی تولید شده توسط شرکت تولید کننده میباشد،چراکه با وجود محصولات بسیار متنوع از تولید کنندگان نام آشنا در حوزه ی لوازم جانبی مثل شارژر و کابل،محصولات تولید شده توسط شرکت سازنده قابلیت سازگاری بسیار بهتری با گوشی موبایل یا دیگر لوازم الکترونیکی دارند.حال در اینجا به بررسی آداپتور شارژر Apple iPhone 12 خواهیم پرداخت.

شرکت Apple همواره سعی بر این داشته تا کاربران از شارژر و کابل اصلی تولید شده توسط همین شرکت استفاده کنند و حتی المقدور محصولات دیگر شرکت های تولیدکننده ی لوازم جانبی را خریداری نکنند.محصولی که مشاهده میکنید شارژر اصلی اپل بوده که برای سری 12 گوشی های موبایل این کمپانی تولید و عرضه شده است.البته با توجه به مشخصات شارژر میتوان دیگر محصولات سازگار با این مشخصات مثل iPad را شارژ‌ کرد.

یکی از مواردی که در مورد این محصول جالب و حائز اهمیت میباشد این است که این محصول در بسته بندی گوشی های موبایل سری 12 اپل به دلیل حفاظت از محیط زیست (طبق ادعای اپل) موجود نمیباشد و کاربران جهت شارژ گوشی موبایل خود باید شارژر را جداگانه خریداری کنند.لازم به ذکر است که این محصول اولین مورد از شارژر های Apple میباشد که با توان بالای 20 وات تولید و عرضه شده است.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت شارژر اصلی Apple

آداپتور شارژر Apple iPhone 12 طراحی ظاهری ساده و کاربردی دارد.قسمت متصل شونده ی این شارژر به پریز برق با پریز های استاندارد ایران سازگار نمیباشد و برای استفاده از این شارژر باید از یک رابط استفاده کرد.یکی دیگر از مواردی که در این محصول به چشم میخورد درگاه USB-C میباشد که برای استفاده باید از یک رابط استفاده کرد.

آداپتور شارژر Apple iPhone 12

از نظر مواد اولیه ساخت این شارژر باید بگوییم که اپل از بهترین متریال مثل + ABS و PC استفاده کرده که همین امر باعث میشود تا بتوان از این محصول با اطمینان کامل برای مدت های طولانی استفاده کرد.ناگفته نماند که شارژر اصلی Apple iPhone 12 به گونه ای طراحی شده تا در برابر انواع نوسانات برقی،اختلاف جریان و دما،اتصال کوتاه و… ایمن باشد تا هیچگونه آسیبی به لوازم الکترونیکی در حال شارژ وارد نشود.



:: برچسب‌ها: آداپتور شارژر Apple iPhone 12, شارژر اصلی Apple iPhone 12, شارژر اورجینال آیفون 12 ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

کمپانی نیلکین از بزرگترین تولید کننده های عرصه ی لوازم جانبی مثل انواع محافظ های گوشی موبایل،هندزفری و… میباشد و برای بسیاری از کاربران که شناخت نسبی از محصولات دارند قطعا  نام کمپانی Nillkin خود مهر تاییدی بر کیفیت و دوام محصولات میباشد، بنابراین میتوانید با اطمینان کامل از محصولات این شرکت خریداری کرده و نهایت استفاده و لذت را ببرید.محصولی که در اینجا خدمت کاربران گرامی معرفی میکنیم کیف چرمی نیلکین iPhone 5/5S/SE میباشد.

چراکه مقاومت بسیار خوبی دارند و ضربات فیزیکی را تا حد زیادی جذب کرده و باعث میشوند تا صدمه ی فیزیکی وارده به گوشی به حداقل برسد و یا اصلا هیچگونه آسیبی به گوشی موبایل شما وارد نشود.امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع قاب،کیف و… محافظ کرده اند که دارای طرح ها و کیفیت های محتلفی میباشند که کاربران بنا به سلیقه ی خود میتوانند گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنند.

کیف چرمی نیلکین iPhone 5/5S/SE

کیف چرم نیلکین مدل Qin از جنس چرم بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.بخش خارجی این کیف از جنس چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است که ظاهر بسیار زیبایی داشته و میتواند جلوه ی زیبایی را به گوشی موبایل شما بدهد.قسمت داخلی کیف چرمی نیلکین iPhone 5/5S/SE جنسی بسیار لطیف دارد و که در صورت وارد شدن گوشی هیچکونه آسیبی را به هیچکدام از قسمت های وارد نمیکند.

کیف چرمی نیلکین iPhone 5/5S/SE

همانطور که در تصاویر کیف محافظ پیداست قسمتی که گوشی را دربر میگیرد از پلاستیک بسیار سخت و محکم ساخته شده است که جاذب بسیار قوی ضربات فیزیکی وارده بر گوشی میباشد.قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،دکمه هاو… در صورت استفاده از این کیف کاملا محافظت میشوند که باعث میشود تا از صدمات فیزیکی مثل ضربه،خط و خش محافظت کند تا ظاهر نو و تازه ی گوشی موبایل برای همیشه حفظ شود.

کیف چرمی نیلکین iPhone 5/5S/SE

از ویژگی های قسمت داخلی این قاب وجود اسلات کارت میباشد که میتوان کارت هایی نظیر کارت بانک،مترو و… را در آنجا قرار داد تا همیشه همرا خود داشته باشید و بتوانید از کیف گوشی به عنوان کیف پول ایمن هم استفاده کنید.به عنوان مطلب پایانی شایان ذکر است که این قاب در صورت استفاده حجم و وزن نهایی گوشی را به طور چشمگیر تحت تاثیر قرار نمیدهد و میتوانید به راحتی و بدون احساس حجم و وزن اضافه از این محصول استفاده کنید.

کیف چرمی نیلکین iPhone 5/5S/SE

ویژگی ها

  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه و چرم باکیفیت
  • کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم  محدودیت در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و…
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه،خط و خش


:: برچسب‌ها: کیف چرمی نیلکین iPhone 5/5S/SE, کیف محافظ نیلکین آیفون 5/5S/SE, محافظ نیلکین iPhone SE ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE

محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE جنسی بسیار منعطف و مرغوب دارد و کاملا شفاف میباشد که باعث میشود شکل و رنگ گوشی که در قاب قرار گرفته است به خوبی نمایان باشد.شفاف بودن این محافظ و به دنبال آن نمایان بودن طرح و رنگ گوشی باعث میشود تا نظر بسیاری از کاربران برای استفاده از این محصول جلب شود و این محافظ را برای گوشی خود انتخاب کنند.

انعطاف پذیری

تمام قسمت های این قاب محافظ کاملا انعطاف پذیر بوده و به هیچ وجه بعد از استفاده ی طولانی مدت قاب شکل ظاهری خود را از دست نمیدهد و میتوانید به دفعات نا محدود و بدون کوچکترین آسیب به هیچ یک از قسمت های گوشی میتوانید آن را درون قاب گذاشته و یا خارج کنید.علاوه بر شفافیت یکی دیگر از مزایای بسیار حائز اهمیت این محصول طراحی ظریف و بسیار دقیق میباشد که کاملا منطبق بر گوشی بوده و با توجه به این که قسمت های مختلف گوشی از جمله دوربین ، دکمه ها و … توسط تولید کننده در نظر گرفته شده است استفاده از این قاب بسیار راحت و کاملا بدون محدودیت میباشد.

محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE

مقاومت زیاد،حجم کم

همانطورکه میدانیم یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در خرید قاب محافظ باید مدنظر قرار دهیم میزان مقاومت قاب در برابر ضربات فیزیکی وارده میباشد .این محافظ ژله ای در برابر ضربات فیزیکی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده است .علاوه بر مقاومت بالا این قاب حجم بسیار کمی دارد و باعث میشود در صورت قرار دادن گوشی درون قاب محافظ حجم زیادی به حجم گوشی افزوده نشود تا کاربر حس ناخوشایندی در استفاده از این محصول نداشته باشد . 

ویژگی ها 
  • بسیار سبک و کم حجم
  • عدم محدودیت در دسترسی به پورت‌ها
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه و گرد و غبار
  • طراحی ساده و زیبا
  • انعطاف‌پذیرعدم تغییر چشمگیر در اندازه و ضخامت گوشی


:: برچسب‌ها: قاب محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE, گارد ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE, محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

کیف چرمی نیلکین Samsung Galaxy A40

همه ی ما میدانیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی گوشی های موبایل نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند و امروزه میتوان گفت که دیگر تنها کاربرد یک گوشی موبایل را ندارند و میتوان استفاده ی بیشتری از گوشی موبایل کرد.گوی های موبایل امروزی همانطور که گفته شد نسبت به نمونه های خود در سال های گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته اند.کیف چرمی نیلکین Samsung Galaxy A40 تغییرات طراحی ساخت ظریف میباشد که باعث میشود تا گوشی آسیب پذیر تر از نمونه های خود در سال های گذشته باشد.

بنابراین در همین راستا شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی تولید انواع کیف محافظ،قاب محافظ و محافظ های صفحه نمایش را آغاز نموده و روانه ی بازار کردند.امروزه شاهد انواع محافظ های گوشی موبایل در برند ها،طرح های متعدد و کاربرد های مختلف میباشیم که میتوانیم با توجه به نیاز و سلیقه ی خود گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کنیم.یکی از مواردی که میتوان از آن به عنوان محافظ برای گوشی موبایل هوشمند خود انتخاب کرد کیف های محافظ میباشند که تمام قسمت های گوشی را به طور کامل میپوشاند و باعث میشود تا در مواقعی که گوشی با زمین برخورد میکند و یا هر گونه ضربه ی فیزیکی دیگری به گوشی وارد میشود،مقاومت خوبی از خود نشان دهد و از صدمه دیدن گوشی جلوگیری کند.حال در اینجا میخواهیم یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین کیف های موجود را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

کیف چرمی نیلکین Samsung Galaxy A40 از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و دارای رنگ بندی های بسیار زیبایی میباشد که میتواند جلوه ی بسیار خاصی به گوشی موبایل شما ببخشد.قسمت درونی این قاب که گوشی را در برمیگیرد از پلاستیک سخت ساخته شده است و گوشی را کاملا محکم در خود نگه میدارد و گوشی در قاب هیچگونه لغزشی نداشته و بدون هیچگونه احساس ناخوشایندی میتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید و لذت ببرید.

کیف Qin نیلکین A40

در قسمت درونی این محصول اسلاتی تعبیه شده است که جهت قرار دادن کارت به کار میرود که میتوانید از آن قسمت هم استفاده کنید تا مجبود نباشید کیف دیگری جهت قر.ار دادن کارت بانکی و… خود حمل کنید.

یکی از مزایای حائز اهمیت این محصول حجم و وزن کم آن میباشد به گونه ای که پس از استفاده از این کیف محافظ گوشی موبایل،حجم و وزن اضافه ی چشمگیری احساس نخواهید کرد و میتوانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی از این محصول استفاده کنید.ضمنا در قسمت پایین این کیف لوگوی نیلکین به صورت پلاک فلزی قرار داده شده است که علاوه بر تایید اصالت محصول زیبایی خاصی را نیز به کیف میبخشد.

ویژگی ها

  • کیفیت ساخت بسیار بالا 
  • دارای رنگ بندی زیبا و منحصر به فرد 
  • تهیه شده از چرم مرغوب 
  • دسترسی بدون محدودیت به دوربین،دکمه ها،پورت ها و…
  • پوشش کامل و 360 درجه گوشی 
  • دارای اسلات کارت در قسمت درونی قاب


:: برچسب‌ها: گارد چرمی Samsung Galaxy A40 ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش تمام چسب samsung Galaxy A40

محافظ صفحه تمام چسب samsung A40 یکی از محافظ صفحه های بسیار عالی برای این گوشی می باشد.این محافظ صفحه تمامی استاندارد های لازم برای یک محافظ صفحه ایده ال را دارا می باشد.جنس این محافظ صفحه از شیشه می باشد.این محافظ صفحه تمام چسب می باشد که این ویژگی دو مزیت مهم دارد.اول اینکه باعث نصب آسان آن می شود و بین آن و صفحه نمایشگر هیچ حبابی ایجاد نمی شود.دوم اینکه پس از نصب آن به راحتی از روی صفحه نمایشگر جدا نمی شود.این محافظ صفحه بسیار شفاف می باشد.این شفافیت ثابت است و به مرور زمان اصلا کدر نمی شود.

این گلس برشی بسیار دقیق دارد که دقیقا در قالب و اندازه صفحه نمایشگر گوشی شما می باشد.هم چنین محل تمامی سنسور ها و درگاه ها و محل لنز دوربین به خوبی تعیین شده است.این محافظ پوششی تمام صفحه دارد و از تمامی قسمت های صفحه و حتی لبه ها به خوبی محافظت می کند.

لبه های محافظ صفحه تمام چسب samsung A40 کاملا گرد شده است.این باعث می شود هم لبه ها زود خرد نشده و نشکنند.و هم اینکه هنگام کار با آن دست کاربر آسیبی نبیند.این محافظ صفحه ضخامت زیادی ندارد و باعث حجیم شدن و زشت شدن گوشی شما نمی شود.برخلاف ضخامت کم این محافظ صفحه در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بسیار خوبی دارد.این محافظ صفحه حداقل میزان جذب گرد و غبار و لکه و چربی را دارد.با پوشش ضد اثر انگشت دیگر رد هیج اثر انگشتی روی آن باقی نمی ماند.با نصب این محافظ صفحه این اطمینان وجود دارد که اصلا از حساسیت صفحه نمایش شما کاسته نشود.همچنین وضوح و شفافیت صفحه نمایش شما را نیز کاهش نمی دهد.



:: برچسب‌ها: گلس محافظ Samsung Galaxy A40 ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE

محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE جنسی بسیار منعطف و مرغوب دارد و کاملا شفاف میباشد که باعث میشود شکل و رنگ گوشی که در قاب قرار گرفته است به خوبی نمایان باشد.شفاف بودن این محافظ و به دنبال آن نمایان بودن طرح و رنگ گوشی باعث میشود تا نظر بسیاری از کاربران برای استفاده از این محصول جلب شود و این محافظ را برای گوشی خود انتخاب کنند.

انعطاف پذیری

تمام قسمت های این قاب محافظ کاملا انعطاف پذیر بوده و به هیچ وجه بعد از استفاده ی طولانی مدت قاب شکل ظاهری خود را از دست نمیدهد و میتوانید به دفعات نا محدود و بدون کوچکترین آسیب به هیچ یک از قسمت های گوشی میتوانید آن را درون قاب گذاشته و یا خارج کنید.علاوه بر شفافیت یکی دیگر از مزایای بسیار حائز اهمیت این محصول طراحی ظریف و بسیار دقیق میباشد که کاملا منطبق بر گوشی بوده و با توجه به این که قسمت های مختلف گوشی از جمله دوربین ، دکمه ها و … توسط تولید کننده در نظر گرفته شده است استفاده از این قاب بسیار راحت و کاملا بدون محدودیت میباشد.

محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE

مقاومت زیاد،حجم کم

همانطورکه میدانیم یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در خرید قاب محافظ باید مدنظر قرار دهیم میزان مقاومت قاب در برابر ضربات فیزیکی وارده میباشد .این محافظ ژله ای در برابر ضربات فیزیکی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده است .علاوه بر مقاومت بالا این قاب حجم بسیار کمی دارد و باعث میشود در صورت قرار دادن گوشی درون قاب محافظ حجم زیادی به حجم گوشی افزوده نشود تا کاربر حس ناخوشایندی در استفاده از این محصول نداشته باشد . 

ویژگی ها 
  • بسیار سبک و کم حجم
  • عدم محدودیت در دسترسی به پورت‌ها
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه و گرد و غبار
  • طراحی ساده و زیبا
  • انعطاف‌پذیرعدم تغییر چشمگیر در اندازه و ضخامت گوشی


:: برچسب‌ها: قاب محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE, گارد ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE, محافظ ژله ای Apple iPhone 5/5S/SE ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi K30/K30 5G

صفحه نمایش Redmi K30/K30 5G میتواند از تمام صفحه نمایش گوشی بخصوص لبه های آن محافظت کند.چراکه برش این محصول توسط دستگاه CNC انجام شده و به همین دلیل علاوه بر پوشش کامل صفحه نمایش کاملا منطبق بر گوشی بوده و تمام قسمت های گوشی محل دوربین،سنسورها و… را پوشش داده و هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد ذکر شده به وجود نمی آورد.

همانطور که مشاهده میکنید این گلس محافظ لبه های خمیده و برش خورده و نرمی دارد که باعث میشود تا آسیبی به دست شما نرسد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.پس از نصب این محصول بر روی گوشی موبایل خود حجم نهایی تغییر محسوسی نخواهد کرد زیرا این محافظ علاوه بر مقاومت بالا در جذب ضربات وارده ضخامت ناچیزی دارد.

ضد لک و اثر انگشت

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران میباشد به جاماندن اثر انگشت و لک بر روی محافظ میباشد ولی در مورد محافظ صفحه نمایش Redmi K30/K30 5G میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که این محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت و لک را جذب نمیکند و احیانا در صورت کثیف شدن به هر دلیلی میتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

صفحه نمایش Redmi K30/K30 5G

پس از قرار دادن این محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی خود در صورتیکه گوشی در مجاورت لوازم تیز و سخت قرار بگیرد صدمه ای به  محافظ و صفحه نمایش گوشی وارد نمیشود و میتوانید همیشه با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید.ناگفته نماند که این محصول بازتاب نور بسیار کمی دارد و هنگام استفاده باعث خستگی چشم و یا تضعیف کیفیت تصویر نمیشود.

ویژگی ها

کیفیت ساخت بسیار بالا 

ضخامت بسیار کم 

دارای لبه های خمیده و نرم 

برش بسیار دقیق و کاملا منطبق بر گوشی 

مقاومت و جذب ضربه ی بالا



:: برچسب‌ها: گلس محافظ Redmi K30/K30 5G+محافظ شیشه ای Redmi K30/K30 5G+محافظ صفحه نمایش Redmi K30/K30 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

قاب محافظ نیلکین Redmi k30

امروزه به دلیل قیمت بالای خرید و حتی تعمیر گوشی های موبایل هوشمند،استفاده از یک قاب محافظ جهت محافظت از ضربه،خط و خش و… امری کاملا ضروری است.شرکت های محتلفی در دنیا اقدام به تولید انواع لوازم جانبی موبایل بخصوص قاب محافظ کرده اند که از بین آن ها به قاب محافظ نیلکین Xiaomi Redmi k30 خواهیم پرداخت.این قاب محصولی از شرکت نام آشنای Nillkin میباشد که همواره محصولات بسیار متنوعی را با بهترین کیفیت ساخت تولید و عرضه کرده است.محصولی که در این بخش به شما معرفی میشود از ویژگی های منحصر به فرد بسیاری برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

کیفیت ساخت گارد نیلکین 

این محصول از مواد PC ساخته شده است و به همین دلیل مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع آسیب های فیزیکی احتمالی مثل ضربه،خط و خش از خود نشان داده است و کاملا سازگار با محیط زیست میباشد.یکی از مواردی که در مورد این قاب حائز اهمیت است محافظت کامل از لبه های گوشی (یکی از حساس ترین نقاط گوشی هنگام وارد آمدن ضربه) به لطف طراحی دقیق این محصول میباشد،به همین دلیل با استفاده از این قاب میتوانید گوشی را در مکان های مختلف با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

قاب محافظ نیلکین Xiaomi Redmi k30

طراحی ظاهری 

قاب محافظ نیلکین Xiaomi Redmi k30 طراحی بسیار مدرن،منحصر به فرد و کاربردی دارد.همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید محل قرار گیری دوربین کاملا توسط این قاب پوشانده شده و فقط به هنگام استفاده از دوربین لازم است کاور دوربین را کنار بزنید.به همین دلیل احتمال آسیب به دوربین نیز در صورت استفاده از این گارد محافظ بسیار کاهش پیدا میکند.دیگر مواردی که لازم است به آن اشاره شود اصطکاک بسیار خوب قاب و دست و همچنین برش های دقیق این محصول است بطوریکه کاربر در صورت استفاده از این قاب هیچگونه محدودیتی در دسترسی به قسمت های محتلف گوشی مثل کلید ها،پورت ها و… نخواهد داشت.



:: برچسب‌ها: قاب محافظ شیائومی Xiaomi Redmi k 30 , قاب محافظ نیلکین Xiaomi Redmi k 30 , گارد نیلکین Xiaomi Redmi k 30 ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ لنز دوربین شیائومی Xiaomi Redmi K30

با توجه به اینکه در سال های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری در صنعت تلفن همراه بوده ایم،بنابراین لازم است تا از آن به خوبی محافظت کنیم یا به عبارتی عمر مفید دستگاه خود را بالا ببریم تا بتوانیم استفاده ی مطلوب تری داشته باشیم.یکی از مواردی که سیر تغییر و نحول گوشی های موبایل هوشمند دستخوش تغییرات زیادی شده است دوربین گوشی میباشد.یکی از این عمده تعییرات را میتوان اضافه شدن تعداد دوربین ها و همچنین ساختار شیشه ای پیوسته در اکثر گوشی ها نام برد.به همین دلیل همانند صفحه نمایش باید از محافظ های مخصوص لنز استفاده کرد.به همین منظور در ادامه به بررسی محافظ لنز دوربین Xiaomi Redmi K30 خواهیم پرداخت.

محافظ لنز دوربین Xiaomi Redmi K30

کیفیت ساخت محافظ لنز

در این باره باید بگوییم مواد اولیه مورد استفاده جهت ساخت این محصول از نوع درجه یک بوده و میتواند برای مدت طولانی محافط لنز دوربین مناسبی برای گوشی موبایل شما باشد.مهمانطور که میدانیم مهمترین مسئله در خرید یک محافظ مناسب میزان مقاومت محافظ در برابر خط،خش و ضربه میباشد.محافظ لنز مورد بررسی در اینجا درجه سختی 9H دارا بوده و به همین دلیل در برابر بسیاری از ضربات احتمالی وارده به گوشی مقاومت مطلوبی از خود نشان داده است.یکی دیگر از ویژگی های این محصول نصب بسیار آسان میباشد.به گونه ای که به راحتی بر روی دوربین قرار گرفته و هیچگونه حبابی در زیر آن باقی نمیماند.

ویژگی های ظاهری

محافظ لنز دوربین Xiaomi Redmi K30 به طور دقیق طراحی شده و انطباق کامل را با دوربین دارد.به همین دلیل هنگام استفاده از دوربین متوجه وجود محافظ روی لنز نخواهید شد.ضمنا یکی از مواردی که در مورد محافظ لنز دوربین بسیار مورد توجه کاربران میباشد تاثیر محافظ بر روی کیفیت دوربین میباشد.باید بگوییم این محصول هیچگونه تاثیر منفی بر روی کیفیت دوربین گوشی موبایل شما ندارد.بنابراین میتواند با خیال راحت این محصول را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

ویژگی ها 
  • کیفیت ساخت مطلوب 
  • مقاومت مناسب در جدب ضربه،خط و خش 
  • طراحی کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم تاثیر منفی در کیفیت دوربین 
  • نصب آسان


:: برچسب‌ها: گلس دوربین شیائومی Xiaomi Redmi K30 , گلس محافظ دوربین Xiaomi Redmi K30 , محافظ لنز دوربین Xiaomi Redmi K30 ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

قاب محافظ نیلکین Redmi K30/K30 5G

قاب محافظ نیلکین Redmi K30/K30 5G از جمله قاب های مرغوب برای این مدل گوشی می باشد.در تولید قاب های نیلکین از مواد پلی کربنات استفاده می شود که قابلیت سازگاری با محیط زیست را دارند.قاب های فراستد شیلد نیلکین با ماشین های تزریق در قالب های مختلف و بسیار دقیق و در دمای بالا ساخته می شوند.در رنگ کردن قاب از فناوری پوشش رنگ مات یا UV استفاده شده است.همچنین نقاط ریز و برجسته ای هم روی قاب طراحی شده است.در طراحی این قاب تمامی استاندارد هایی که برای یک قاب عالی مورد نیاز است رعایت شده است.از جمله دلایل محبوبیت این قاب محافظ در برش های بسیار دقیق و صاف در همه قسمت ها می باشد.نکته دیگر اینکه قیمت این قاب متناسب با قابلیت ها و مشخصات فنی این قاب می باشد.

 

قاب محافظ نیلکین Redmi K30/K30 5G

این قاب طراحی بسیار زیبا و ظریفی دارد و به هیچ وجه با استفاده از این قاب احساس حجیم شدن گوشی خود را نخواهید داشت.جای درگاه های گوشی روی این قاب با دقت مشخص شده است و هنگام کار با آنها هیچ مشکلی نخواهید داشت.قاب محافظ نیلکین هم ضد ضربه می باشد و هم در برار خط و خش مقاومت بالایی دارد.

این قاب همچنین ضد اثر انگشت می باشد.این قاب قابلیت شست و شو دارد و اگر کثیف شد می توان آن را به راحتی شست و شو داد.این قاب پوششی برای محافظت از دکمه های تغییر ولوم و روشن کردن صفحه دارد.اما این پوشش ها به هیج وجه مانع کار با آنها نمی شود.از دیگر ویژگی های این قاب حالت برجسته بودن نقطه ای آن می باشد.این ویژگی باعث می شود که قاب ضد لغزش باشد و از روی دست و سطوح دیگر سر نخورد.



:: برچسب‌ها: قاب محافظ نیلکین Redmi K30 , قاب محافظ نیلکینXiaomi redmi K30 5G , گارد محافظ Redmi K30 ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ صفحه نمایش Redmi K30/K30 5G

اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی موبایل هوشمند استفاده میکنید حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که صفحه نمایش گوشی از مهمترین قسمت های گوشی بوده و حتی به جرات میتوان گفت مهمترین قسمت گوشی میباشد چراکه همانطور که میدانیم در صورت وارد شدن صدمه ای باید هزینه ی بسیار زیادی را برای تعمیرات صرف کنیم.بنابراین محافظت از صفحه نمایش گوشی امری کاملا بدیهی به نظر میرسد و میتوانیم با استفاده از محافظ صفحه نمایش خسارت وارده به صفحه نمایش گوشی موبایل خود را به حداقل رساند.به همین منظور شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی انواع محافظ صفحه نمایش با توجه به نیاز و سلیقه ی کاربر تولید کرده اند که میتوان بنا به نیاز از آن ها در جهت محافظت از صفخه نمایش گوشی موبایل خود بهره برد.گلس محافظ Redmi K30 میتواند صفحه ی گوشی را از خط،خش و ضربه محافظت کند تا بتوانید گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

محافظ صفحه نمایش Redmi K30/K30 5G

شایان ذکر است که گلس محافظ Redmi K30 کاملا منطبق بر طراحی گوشی موبایل شما میباشد که باعث میشود تا بعد از استفاده هیچگونه محدودیتی در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و … نداشته باشید و بتوانید از این محافظ برای مدت طولانی و کاملا راحت استفاده کنید.میتوان گفت که این محافظ صفحه نمایش پوشش دهی مطلوبی دارد و به هیچ عنوان باعث تضعیف شفافیت،کیفیت تصویر و یا حساسیت لمس نمیشود.همچنین این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات،خط و خش ضخامت زیادی ندارد و به همین دلیل باعث تغییر چشمگیری در صفحه نمایش پس از نصب و استفاده از این محصول نخواهید شد. 

ویژگی ها

    • قدرت جذب ضربه ی بسیار بالا
    • با دوام 
    • شفاف 
    • عدم تضعیف حساسیت لمس و کیفیت تصویر 
    • ضد خط و خش 
    • دارای برش های دقیق 
    • دسترسی راحت به تمام صفحه نمایش
    • نصب آسان
    • ضخامت کم
    • پوشش مطلوب صفحه نمایش


:: برچسب‌ها: گلس شیشه ای شیائومی Redmi K30 , گلس محافظ Redmi K30 , محافظ صفحه نمایش Redmi K30 ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

کیف چرمی نیلکین Xiaomi Redmi K30

یکی از بهترین لوازمی که میتوان به جهت محافظت از گوشی موبایل خود استفاده کرد کیف های محافظ میباشند.چراکه مقاومت بسیار خوبی دارند و ضربات فیزیکی را تا حد زیادی جذب کرده و باعث میشوند تا صدمه ی فیزیکی وارده به گوشی به حداقل برسد و یا اصلا هیچگونه آسیبی به گوشی موبایل شما وارد نشود.امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع قاب،کیف و… محافظ کرده اند که دارای طرح ها و کیفیت های محتلفی میباشند که کاربران بنا به سلیقه ی خود میتوانند گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنند.کمپانی نیلکین از بزرگترین تولید کننده های عرصه ی لوازم جانبی مثل انواع محافظ های گوشی موبایل،هندزفری و… میباشد و برای بسیاری از کاربران که شناخت نسبی از محصولات دارند قطعا  نام کمپانی Nillkin خود مهر تاییدی بر کیفیت و دوام محصولات میباشد، بنابراین میتوانید با اطمینان کامل از محصولات این شرکت خریداری کرده و نهایت استفاده و لذت را ببرید.محصولی که در اینجا خدمت کاربران گرامی معرفی میکنیم کیف چرمی نیلکین Xiaomi Redmi K30 میباشد.در ادامه ی مطالب با توضیحات بیشتر محصول با ما همراه باشید:

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری

کیف چرم نیلکین مدل Qin از جنس چرم بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.بخش خارجی این کیف از جنس چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است که ظاهر بسیار زیبایی داشته و میتواند جلوه ی زیبایی را به گوشی موبایل شما بدهد.قسمت داخلی کیف چرمی نیلکین Xiaomi Redmi K30 جنسی بسیار لطیف دارد و که در صورت وارد شدن گوشی هیچکونه آسیبی را به هیچکدام از قسمت های وارد نمیکند.

کیف چرمی نیلکین Xiaomi Redmi K30

 

همانطور که در تصاویر کیف محافظ پیداست قسمتی که گوشی را دربر میگیرد از پلاستیک بسیار سخت و محکم ساخته شده است که جاذب بسیار قوی ضربات فیزیکی وارده بر گوشی میباشد.قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،دکمه هاو… در صورت استفاده از این کیف کاملا محافظت میشوند که باعث میشود تا از صدمات فیزیکی مثل ضربه،خط و خش محافظت کند تا ظاهر نو و تازه ی گوشی موبایل برای همیشه حفظ شود.

از ویژگی های قسمت داخلی این قاب وجود اسلات کارت میباشد که میتوان کارت هایی نظیر کارت بانک،مترو و… را در آنجا قرار داد تا همیشه همرا خود داشته باشید و بتوانید از کیف گوشی به عنوان کیف پول ایمن هم استفاده کنید.به عنوان مطلب پایانی شایان ذکر است که این قاب در صورت استفاده حجم و وزن نهایی گوشی را به طور چشمگیر تحت تاثیر قرار نمیدهد و میتوانید به راحتی و بدون احساس حجم و وزن اضافه از این محصول استفاده کنید.

ویژگی ها

  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه و چرم باکیفیت
  • کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم  محدودیت در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و…
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه،خط و خش


:: برچسب‌ها: خرید قاب محافظ نیلکین ردمی Xiaomi Redmi K30,کیف چرمی نیلکین Xiaomi Redmi K30,کیف محافظ نیلکین Redmi K30 ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ لنز دوربین شیائومی Mi 9T / Mi 9T Pro

با توجه به اینکه در سال های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری در صنعت تلفن همراه بوده ایم،بنابراین لازم است تا از آن به خوبی محافظت کنیم یا به عبارتی عمر مفید دستگاه خود را بالا ببریم تا بتوانیم استفاده ی مطلوب تری داشته باشیم.یکی از مواردی که سیر تغییر و نحول گوشی های موبایل هوشمند دستخوش تغییرات زیادی شده است دوربین گوشی میباشد.یکی از این عمده تعییرات را میتوان اضافه شدن تعداد دوربین ها و همچنین ساختار شیشه ای پیوسته در اکثر گوشی ها نام برد.به همین دلیل همانند صفحه نمایش باید از محافظ های مخصوص لنز استفاده کرد.به همین منظور در ادامه به بررسی محافظ لنز دوربین Xiaomi Mi 9T / Mi 9T Pro خواهیم پرداخت.

محافظ لنز دوربین Xiaomi Mi 9T / Mi 9T Pro

کیفیت ساخت محافظ لنز

در این باره باید بگوییم مواد اولیه مورد استفاده جهت ساخت این محصول از نوع درجه یک بوده و میتواند برای مدت طولانی محافط لنز دوربین مناسبی برای گوشی موبایل شما باشد.مهمانطور که میدانیم مهمترین مسئله در خرید یک محافظ مناسب میزان مقاومت محافظ در برابر خط،خش و ضربه میباشد.محافظ لنز مورد بررسی در اینجا درجه سختی 9H دارا بوده و به همین دلیل در برابر بسیاری از ضربات احتمالی وارده به گوشی مقاومت مطلوبی از خود نشان داده است.یکی دیگر از ویژگی های این محصول نصب بسیار آسان میباشد.به گونه ای که به راحتی بر روی دوربین قرار گرفته و هیچگونه حبابی در زیر آن باقی نمیماند.

ویژگی های ظاهری

محافظ لنز دوربین Xiaomi Mi 9T / Mi 9T Pro به طور دقیق طراحی شده و انطباق کامل را با دوربین دارد.به همین دلیل هنگام استفاده از دوربین متوجه وجود محافظ روی لنز نخواهید شد.ضمنا یکی از مواردی که در مورد محافظ لنز دوربین بسیار مورد توجه کاربران میباشد تاثیر محافظ بر روی کیفیت دوربین میباشد.باید بگوییم این محصول هیچگونه تاثیر منفی بر روی کیفیت دوربین گوشی موبایل شما ندارد.بنابراین میتواند با خیال راحت این محصول را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

ویژگی ها 
  • کیفیت ساخت مطلوب 
  • مقاومت مناسب در جدب ضربه،خط و خش 
  • طراحی کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم تاثیر منفی در کیفیت دوربین 
  • نصب آسان


:: برچسب‌ها: گلس دوربین شیائومی Xiaomi Mi 9T / Mi 9T Pro , گلس محافظ دوربین Xiaomi Mi 9T / Mi 9T Pro , محافظ لنز دوربین Xiaomi Mi 9T / Mi 9T Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi K20

اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی موبایل هوشمند استفاده میکنید حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که صفحه نمایش گوشی از مهمترین قسمت های گوشی بوده و حتی به جرات میتوان گفت مهمترین قسمت گوشی میباشد چراکه همانطور که میدانیم در صورت وارد شدن صدمه ای باید هزینه ی بسیار زیادی را برای تعمیرات صرف کنیم.بنابراین محافظت از صفحه نمایش گوشی امری کاملا بدیهی به نظر میرسد و میتوانیم با استفاده از محافظ صفحه نمایش خسارت وارده به صفحه نمایش گوشی موبایل خود را به حداقل رساند.به همین منظور شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی انواع محافظ صفحه نمایش با توجه به نیاز و سلیقه ی کاربر تولید کرده اند که میتوان بنا به نیاز از آن ها در جهت محافظت از صفخه نمایش گوشی موبایل خود بهره برد.محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi K20 میتواند صفحه ی گوشی را از خط،خش و ضربه محافظت کند تا بتوانید گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi K20

شایان ذکر است که این محصول کاملا منطبق بر طراحی گوشی موبایل شما میباشد که باعث میشود تا بعد از استفاده هیچگونه محدودیتی در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و … نداشته باشید و بتوانید از این محافظ صفحه برای مدت طولانی و کاملا راحت استفاده کنید.میتوان گفت که این محافظ صفحه نمایش پوشش دهی مطلوبی دارد و به هیچ عنوان باعث تضعیف شفافیت،کیفیت تصویر و یا حساسیت لمس نمیشود.همچنین این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات،خط و خش ضخامت زیادی ندارد و به همین دلیل باعث تغییر چشمگیری در صفحه نمایش پس از نصب و استفاده از این محصول نخواهید شد. 

ویژگی ها

    • با دوام 
    • شفاف 
    • عدم تضعیف حساسیت لمس و کیفیت تصویر 
    • ضد خط و خش 
    • دارای برش های دقیق 
    • دسترسی راحت به تمام صفحه نمایش
    • نصب آسان
    • ضخامت کم
    • پوشش مطلوب صفحه نمایش


:: برچسب‌ها: گلس محافظ فول Xiaomi Redmi Mi 9T , محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi K20 , محافظ صفحه نمایش Xiaomi Redmi K20 Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

قاب محافظ سیلیکونی Xiaomi Redmi K20 / K20 Pro 

همانطور که میدانیم امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی مخصوصا در حوزه ی تلفن همراه دیگر خبری از گوشی های قدیمی و ارزان قیمت نیست و رفته رفته تمام مردم رو به استفاده از گوشی های مدرن و به اصطلاح هوشمند می آورند.طبیعتا با پیشرفت نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های موبایل باید هزینه ی بیشتری جهت خرید و حتی تعمیر آن بپردازیم.پس با توجه به این توضیحات استفاده از محصولاتی که جهت محافظت از گوشی استفاده میشود مثل قاب محافظ،محافظ صفحه نمایش(گلس) و … تمری اجتناب ناپذیر است.حال یکی از بهترین محصولاتی که جهت محافظت از گوشی مورد استفاده قرار میگیرد قاب محافظ سیلیکونی K20 میباشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

قاب محافظ سیلیکونی شیائومی Silicone Case For Xiaomi Redmi K20 / K20 Pro / Mi 9T / Mi 9T Pro

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری

قاب های سیلیکونی دارای طراحی کاملا یکپارچه ای میباشند که در عین حال بسیار زیبا هستند.این محصول جنسی بسیار لطیف دارند در صورت استفاده و در دست گرفتن گوشی حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل میکند.این نوع قاب محافظ به دلیل استفاده از مواد اولیه ی بسیار مرغوب و درجه یک دوام بسیار بالایی دارد، به گونه ای که میتوان تا مدت های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. 

محل قرارگیری قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،پورت ها،سنسور ها و … کاملا دقیق و منطبق بر گوشی برش داده شده اند و هیچگونه محدودیتی در استفاده ی کاربر ایجاد نمیکند و میتوان به راحتی از گوشی و تمام قسمت های آن استفاده کرد.در کنار طراحی یکپارچه،قاب های سیلیکونی تنوع رنگی بسیار زیادی دارند که میتوانند تمام سلایق را دربر گرفته و به کاربر این امکان را بدهد تا بین رنگ های موجود رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کند.

همچنین به دلیل انعطاف بسیار مناسبی که قاب محافظ سیلیکونی شیائومی Xiaomi Redmi K20 / K20 Pro / Mi 9T / Mi 9T Pro دارد خارج کردن و قرار دادن گوشی درون قاب به راحتی امکان پذیر بوده و در عین حال گوشی کاملا ثابت در قاب قرار میگیرد و آسیبی حین خارج کردن و وارد کردن به گوشی وارد نمیشود.

در پایان لازم به ذکر است که این محصول باتوجه به ویژگی هایی که شرح داده شد قیمت مقرون به صرفه ای دارد و میتوانید در صورت امکان از رنگ های مختلف آن برای گوشی موبایل خود استفاده کرده و هربار رنگ و جلوه ی تازه ای به گوشی موبایل خود داده و لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: قاب محافظ سیلیکونی K20 , گارد محافظ Xiaomi Redmi K20 Pro , لوازم جانبی Xiaomi Redmi K20 ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G

یکی از بهترین لوازمی که میتوان به جهت محافظت از گوشی موبایل خود استفاده کرد کیف های محافظ میباشند.چراکه مقاومت بسیار خوبی دارند و ضربات فیزیکی را تا حد زیادی جذب کرده و باعث میشوند تا صدمه ی فیزیکی وارده به گوشی به حداقل برسد و یا اصلا هیچگونه آسیبی به گوشی موبایل شما وارد نشود.امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع قاب،کیف و… محافظ کرده اند که دارای طرح ها و کیفیت های محتلفی میباشند که کاربران بنا به سلیقه ی خود میتوانند گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنند.کمپانی نیلکین از بزرگترین تولید کننده های عرصه ی لوازم جانبی مثل انواع محافظ های گوشی موبایل،هندزفری و… میباشد و برای بسیاری از کاربران که شناخت نسبی از محصولات دارند قطعا  نام کمپانی Nillkin خود مهر تاییدی بر کیفیت و دوام محصولات میباشد، بنابراین میتوانید با اطمینان کامل از محصولات این شرکت خریداری کرده و نهایت استفاده و لذت را ببرید.محصولی که در اینجا خدمت کاربران گرامی معرفی میکنیم کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G میباشد.در ادامه ی مطالب با توضیحات بیشتر محصول با ما همراه باشید:

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری

کیف چرم نیلکین مدل Qin از جنس چرم بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.بخش خارجی این کیف از جنس چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است که ظاهر بسیار زیبایی داشته و میتواند جلوه ی زیبایی را به گوشی موبایل شما بدهد.قسمت داخلی کیف چرمی نیلکین Mi 10 Lite 5G جنسی بسیار لطیف دارد و که در صورت وارد شدن گوشی هیچکونه آسیبی را به هیچکدام از قسمت های وارد نمیکند.

کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G

همانطور که در تصاویر کیف محافظ پیداست قسمتی که گوشی را دربر میگیرد از پلاستیک بسیار سخت و محکم ساخته شده است که جاذب بسیار قوی ضربات فیزیکی وارده بر گوشی میباشد.قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،دکمه هاو… در صورت استفاده از این کیف کاملا محافظت میشوند که باعث میشود تا از صدمات فیزیکی مثل ضربه،خط و خش محافظت کند تا ظاهر نو و تازه ی گوشی موبایل برای همیشه حفظ شود.

از ویژگی های قسمت داخلی این قاب محافظ وجود اسلات کارت میباشد که میتوان کارت هایی نظیر کارت بانک،مترو و… را در آنجا قرار داد تا همیشه همرا خود داشته باشید و بتوانید از کیف گوشی به عنوان کیف پول ایمن هم استفاده کنید.به عنوان مطلب پایانی شایان ذکر است که این قاب در صورت استفاده حجم و وزن نهایی گوشی را به طور چشمگیر تحت تاثیر قرار نمیدهد و میتوانید به راحتی و بدون احساس حجم و وزن اضافه از این محصول استفاده کنید.

ویژگی ها

  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه و چرم باکیفیت
  • کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم  محدودیت در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و…
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه،خط و خش


:: برچسب‌ها: قاب محافظ شیائومی Mi10 Youth 5G , کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G , گارد محافظ Mi 10 Lite 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G

یکی از بهترین لوازمی که میتوان به جهت محافظت از گوشی موبایل خود استفاده کرد کیف های محافظ میباشند.چراکه مقاومت بسیار خوبی دارند و ضربات فیزیکی را تا حد زیادی جذب کرده و باعث میشوند تا صدمه ی فیزیکی وارده به گوشی به حداقل برسد و یا اصلا هیچگونه آسیبی به گوشی موبایل شما وارد نشود.امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع قاب،کیف و… محافظ کرده اند که دارای طرح ها و کیفیت های محتلفی میباشند که کاربران بنا به سلیقه ی خود میتوانند گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنند.کمپانی نیلکین از بزرگترین تولید کننده های عرصه ی لوازم جانبی مثل انواع محافظ های گوشی موبایل،هندزفری و… میباشد و برای بسیاری از کاربران که شناخت نسبی از محصولات دارند قطعا  نام کمپانی Nillkin خود مهر تاییدی بر کیفیت و دوام محصولات میباشد، بنابراین میتوانید با اطمینان کامل از محصولات این شرکت خریداری کرده و نهایت استفاده و لذت را ببرید.محصولی که در اینجا خدمت کاربران گرامی معرفی میکنیم کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G میباشد.در ادامه ی مطالب با توضیحات بیشتر محصول با ما همراه باشید:

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری

کیف چرم نیلکین مدل Qin از جنس چرم بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.بخش خارجی این کیف از جنس چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است که ظاهر بسیار زیبایی داشته و میتواند جلوه ی زیبایی را به گوشی موبایل شما بدهد.قسمت داخلی کیف چرمی نیلکین Mi 10 Lite 5G جنسی بسیار لطیف دارد و که در صورت وارد شدن گوشی هیچکونه آسیبی را به هیچکدام از قسمت های وارد نمیکند.

کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G

همانطور که در تصاویر کیف محافظ پیداست قسمتی که گوشی را دربر میگیرد از پلاستیک بسیار سخت و محکم ساخته شده است که جاذب بسیار قوی ضربات فیزیکی وارده بر گوشی میباشد.قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،دکمه هاو… در صورت استفاده از این کیف کاملا محافظت میشوند که باعث میشود تا از صدمات فیزیکی مثل ضربه،خط و خش محافظت کند تا ظاهر نو و تازه ی گوشی موبایل برای همیشه حفظ شود.

از ویژگی های قسمت داخلی این قاب محافظ وجود اسلات کارت میباشد که میتوان کارت هایی نظیر کارت بانک،مترو و… را در آنجا قرار داد تا همیشه همرا خود داشته باشید و بتوانید از کیف گوشی به عنوان کیف پول ایمن هم استفاده کنید.به عنوان مطلب پایانی شایان ذکر است که این قاب در صورت استفاده حجم و وزن نهایی گوشی را به طور چشمگیر تحت تاثیر قرار نمیدهد و میتوانید به راحتی و بدون احساس حجم و وزن اضافه از این محصول استفاده کنید.

ویژگی ها

  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه و چرم باکیفیت
  • کاملا منطبق بر گوشی 
  • عدم  محدودیت در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و…
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه،خط و خش


:: برچسب‌ها: قاب محافظ شیائومی Mi10 Youth 5G , کیف چرمی نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G , گارد محافظ Mi 10 Lite 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ فیبر کربن Apple iPhone 6/6s

امروزه استفاده از محافظ های گوشی موبایل به دلیل قیمت بالا در خرید و تعمیرات آن امری اجتناب ناپذیر است.این محصولات در انواع متفاوت توسط برندهای مختلف تولید شده و روانه ی بازار شده اند.همانطور که گفته شد با استفاده از قاب محافظ فیبر کربن Apple iPhone 6/6s،محافظ صفحه نمایش و دیگر محصولات که به این منظور تولید شده اند میتوان گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست گرفت چراکه با وارد شدن ضربه به گوشی موبایل این ضربه جذب شده و باعث میشود تا به گوشی صدمه ای وارد نشود.

ویژگی های ظاهری و ساختاری

محصولی که در اینجا خدمت کاربران گرامی معرفی میگردد قاب محافظ تحت عنوان Auto focus میباشد که دارای طرح های مختلفی میباشد که میتواند جلوه ی گوشی موبایل شما را زیباتر کند.این قاب محافظ از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر مقاومت در برابر ضربات باعث میشود تا کاربر به راحتی از آن استفاده کرده و در مواقع وارد و یا خارج کردن گوشی از قاب محافظ متحمل زحمتی نشود.به همین دلیل حتی پس از استفاده ی طولانی مدت از این محصول هیچکدام از قسمت های گوشی آسیبی نمیبیند و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی هایی که این محصول داراست محافظت از لبه های گوشی موبایل میباشد که در مواقع وارد شدن ضربه یکی از آسیب پذیرترین نقاط میباشد و میتواند خسارت هایی با هزینه ی تعمیرات بالا را برای کاربر به همراه داشته باشد.همچنین قسمت داخلی این قاب به گونه ای طراحی شده است که کمترین اصطکاک را با گوشی ایجاد میکند که این باعث میشود تا گوشی پس از قرار گرفتن در قاب کاملا ثابت باشد و لغزشی نداشته باشد.ویژگی دیگر این محصول کم حجم بودن آن میباشد که پس از استفاده متوجه تغییر چشمگیر در حجم گوشی نخواهید و این در حالی است که علاوه بر حجم کم،قاب محافظ Auto focus مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است.

با وجود نکاتی که اشاره شد لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از قاب محافظ فیبر کربن Apple iPhone 6/6s احساس هیچگونه محدودیتی از جهت دسترسی به قسمت های مختلف گوشی اعم از دوربین،دکمه ها،سنسور ها و… نخواهید داشت،چرا که این محصول کاملا منطبق بر ساختار گوشی طراحی شده است و تمام قسمت ها را به طور کاملا دقیق پوشش میدهد.

ویژگی ها

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب 
  • قدرت بالا در جذب ضربات ضربات وارده
  • ضخامت کم 
  • طراحی زیبا 
  • دسترسی راحت به تمام قسمت های گوشی 
  • مقرون به صرفه 


:: برچسب‌ها: خرید قاب محافظ 6s plus, قاب محافظ فیبر کربن Apple iPhone 6/6s, گارد محافظ Apple iPhone 6, ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G از شرکت بنام Nillkin پوشش بسیار مناسبی دارد و میتواند از تمام صفحه نمایش گوشی بخصوص لبه های آن محافظت کند.چراکه برش این محصول توسط دستگاه CNC انجام شده و به همین دلیل علاوه بر پوشش کامل صفحه نمایش کاملا منطبق بر گوشی بوده و تمام قسمت های گوشی محل دوربین،سنسورها و… را پوشش داده و هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد ذکر شده به وجود نمی آورد.

همانطور که مشاهده میکنید این گلس محافظ لبه های خمیده و برش خورده و نرمی دارد که باعث میشود تا آسیبی به دست شما نرسد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.پس از نصب این محصول بر روی گوشی موبایل خود حجم نهایی تغییر محسوسی نخواهد کرد زیرا این محافظ علاوه بر مقاومت بالا در جذب ضربات وارده ضخامت ناچیزی دارد.

ضد لک و اثر انگشت

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران میباشد به جاماندن اثر انگشت و لک بر روی محافظ میباشد ولی در مورد محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که این محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت و لک را جذب نمیکند و احیانا در صورت کثیف شدن به هر دلیلی میتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

ضد خراشیدگی

پس از قرار دادن این محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی خود در صورتیکه گوشی در مجاورت لوازم تیز و سخت قرار بگیرد صدمه ای به  محافظ و صفحه نمایش گوشی وارد نمیشود و میتوانید همیشه با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید.ناگفته نماند که این محصول بازتاب نور بسیار کمی دارد و هنگام استفاده باعث خستگی چشم و یا تضعیف کیفیت تصویر نمیشود.

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G

ویژگی ها 

کیفیت ساخت بسیار بالا 

ضخامت بسیار کم 

دارای لبه های خمیده و نرم 

برش بسیار دقیق و کاملا منطبق بر گوشی 

مقاومت و جذب ضربه ی بالا



:: برچسب‌ها: گلس محافظ شیائومی Mi10 Youth 5G , گلس محافظ گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G , محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G از شرکت بنام Nillkin پوشش بسیار مناسبی دارد و میتواند از تمام صفحه نمایش گوشی بخصوص لبه های آن محافظت کند.چراکه برش این محصول توسط دستگاه CNC انجام شده و به همین دلیل علاوه بر پوشش کامل صفحه نمایش کاملا منطبق بر گوشی بوده و تمام قسمت های گوشی محل دوربین،سنسورها و… را پوشش داده و هیچگونه محدودیتی در دسترسی به موارد ذکر شده به وجود نمی آورد.

همانطور که مشاهده میکنید این گلس محافظ لبه های خمیده و برش خورده و نرمی دارد که باعث میشود تا آسیبی به دست شما نرسد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.پس از نصب این محصول بر روی گوشی موبایل خود حجم نهایی تغییر محسوسی نخواهد کرد زیرا این محافظ علاوه بر مقاومت بالا در جذب ضربات وارده ضخامت ناچیزی دارد.

ضد لک و اثر انگشت

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران میباشد به جاماندن اثر انگشت و لک بر روی محافظ میباشد ولی در مورد محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که این محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت و لک را جذب نمیکند و احیانا در صورت کثیف شدن به هر دلیلی میتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

ضد خراشیدگی

پس از قرار دادن این محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی خود در صورتیکه گوشی در مجاورت لوازم تیز و سخت قرار بگیرد صدمه ای به  محافظ و صفحه نمایش گوشی وارد نمیشود و میتوانید همیشه با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید.ناگفته نماند که این محصول بازتاب نور بسیار کمی دارد و هنگام استفاده باعث خستگی چشم و یا تضعیف کیفیت تصویر نمیشود.

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G

ویژگی ها 

کیفیت ساخت بسیار بالا 

ضخامت بسیار کم 

دارای لبه های خمیده و نرم 

برش بسیار دقیق و کاملا منطبق بر گوشی 

مقاومت و جذب ضربه ی بالا



:: برچسب‌ها: گلس محافظ شیائومی Mi10 Youth 5G , گلس محافظ گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G , محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 6/6s 

میتوان گفت صفحه نمایش گوشی های هوشمند مهمترین قسمت در بین دیگر قسمت های گوشی میباشد و در صورت وارد شدن آسیب به این قسمت باید هزینه ی زیادی را جهت تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش بپردازیم.به همین منظور باید با استفاده از محافظ های صفحه نمایش که در جنس و کیفیت های مختلف توسط کمپانی های متعدد تولید شده است از صفحه نمایش گوشی موبایل خود محافظت کنیم تا برای مدت طولانی بدون وارد شدن صدمه ای مثل خط،خش،شکستگی و… از گوشی موبایل خود استفاده کنیم.

کیفیت ساختاری

محافظ های صفحه نمایش غالبا جنس شیشه ای دارند که بنا به کیفیت،درجه سختی و برند تولید کننده تقسیم بندی میشوند.یکی از ویژگی های بسیار خوب محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 6/6s این است که به هیچ عنوان در کیفیت تصویر و یا حساسیت لمس صفحه نمایش تاثیر نمیگذارد،به طوریکه پس از نصب این گلس متوجه هیچ یک از این تغییرات نخواهید شد.این محافظ صفحه نمایش نصب بسیار آسانی دارد و میتوانید آن را بعد از تهیه طبق دستورالعمل زیر به راحتی بر روی صفحه نمایش خود بچسبانید.

 

طریقه ی نصب 

جهت نصب گلس محافظ ابندا با اسپری مخصوص،صفحه نمایش گوشی را به خوبی تمیز میکنیم تا آثاری از لک و یا پرز بر روی صفحه نمایش باقی نماند چرا که در صورت وجود این موارد پس از نصب گلس باعث ایجتد حباب های ریز میشوند که در انتها نتیجه ی مطلوب حاصل نمیشود.بعد از تمیز کردن کامل صفحه نمایش گلس محافظ را بر روی صفحه نمایش قرار میدهیم تا محل دوربین و سنسورها در گلس و صفحه نمایش کاملا بر هم منطبق باشند پس از اطمینان از مطابقت گلس و صفحه نمایش پوشش زیرین گلس را جدا کرده و از یک طرف به آرامی گلس را بر روی صفحه نمایش قرار میدهیم.

ویژگی ها
  • نصب آسان 
  • کیفیت ساخت بسیار عالی 
  • عدم کاهش حساسیت در لمس 
  • صخامت کم
  • عدم کاهش کیفیت تصویر


:: برچسب‌ها: گلس شیشه ای iPhone 6/6s, گلس محافظ صفحه Apple iPhone 6/6s, محافظ صفحه نمایش Apple iPhone 6/6s ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ ژله ای نیلکین Xiaomi Mi10 Youth 5G

محافظ ژله ای نیلکین Xiaomi Mi 10 Lite 5G طراحی کاملا ساده ای دارد و هیچگونه طراحی خاصی روی آن مشاده نمیشود زیرا کاربرانی وجود دارند که این نوع قاب را به قاب های دیگر ترجیح میدهند.این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و این باعث میشود تا هنگام قرار دادن گوشی و یاخارج کردن آن از درون قاب هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانید به راحتی این کار را بدون آسیب زدن به قسمت های مختلف گوشی مثل دکمه ها و … انجام دهید.

 

محافظ ژله ای Xiaomi Mi 10 Lite 5G

از ویژگی های بسیار حائز اهمیت محافظ ژله ای Xiaomi Mi 10 Lite 5G ضخامت بسیار کم آن میباشد و باعث میشود حجم گوشی در صورت استفاده از این محافظ تغییر چشمگیری نداشته باشد.ضمنا این محصول علی رغم ضخامت کم مقاومت بسیار مطلوبی در برابر ضربات وارده دارد و میتواند کاملا از گوشی موبایل شما مخصوصا از لبه های گوشی به عنوان آسیب پذیرترین نقطه ی گوشی های هوشمند محافظت کند. طراحی این قاب به گونه ای میباشدمحل قرارگیری دکمه ها جهت جلوگیری از خراشیدگی ، صدمات فیزیکی و … توسط محافظ پوشانده شده است که این خود باعث میشود تا بتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. ناگفته نماند در لبه ی کناری این محصول نشان Nillkin به زیبایی هک شده است که خود مهر تاییدی بر اصالت این قاب محافظ دارد.



:: برچسب‌ها: قاب محافظ شیائومی Mi10 Youth 5G , گارد محافظ Xiaomi Mi10 Youth 5G , محافظ ژله ای Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

قاب 360 درجه شیائومی Xiaomi Mi10 Youth 5G

قاب 360 درجه شیائومی Xiaomi Mi 10 Lite 5G از قاب های محکم و زیبا می باشد. این قاب از کار های جدید حساب مب شود و می تواند این قاب محافظ گوشی شما را در برابر خش و گرد غبار و… این چنین حوادث به طور کامل حفاظت کند.این قاب را می توان گزینه ی خوبی برای حافظت از گوشی شما نام برد.و جزو مقاوم‌ترین لوازم جانبی Xiaomi Mi 10 Lite 5G محسوب می‌شود.جنس این قاب از پلاستیک سخت و محکم است.

 

قاب 360 درجه شیائومی Xiaomi Mi 10 Lite 5G

طراحی و کیفیت ساخت

قاب 360 درجه شیائومی Xiaomi Mi 10 Lite 5G دوربین گوشی را کاملا در برمیگیرد و هیچ محدودیتی برای دوربین ایجاد نمی کند.و از دوربین گوشی در برابر ضربه محافظت خواهد کرد.همانطور که مشاهده میکنید قسمت های بالا و پایین این محصول خاصیت جدا شدن دارند و از مواد بسیار با کیفیت PC تولید شده ه اند که باعث میشود در صورت وارد شدن ضربه های فیزیکی کاملا از لبه های گوشی شما که جزو حساس ترین قسمت های گوشی میباشد محافظت کند.

یکی از ویژگی های این محافظ ضد لک بودن آن میباشد که به دلیل طراحی و مواد اولیه ی منحصر به فرد اثر انگشت و لک را به خود جذب نمیکند و باعث میباشد زیبایی قاب و به دنبال آن زیبایی گوشی شما هر چه بیشتر حفظ شود.

 

پورت های USB و دکمه های گوشی کاملا از قاب جدا شده اند و هیچ محدویتی ایجاد نمی کند.این قاب لبه های کناری دارای سطح پشتی می باشد.و بالا پایین آن به صورت برش است.که توسط این قاب دکمه های گوشی و دوربین در تمامی زاوایا محافظت می شود.قیمت این قاب با توجه به این ویژگی های خاص و تنوع رنگ، آن را به یکی از بهترین قاب های محافظ تبدیل کرده است.اگر دنبال قابی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب برای تمامی مدل های گوشی هستید.این قاب به شما توصیه می شود. 



:: برچسب‌ها: قاب 360 درجه شیائومی Xiaomi Mi 10 Lite 5G , قاب محافظ شیائومی Mi 10 Lite 5G , گارد محافظ شیائومی Mi10 Youth 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ صفحه نمایش Mi10 Youth 5G

اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی موبایل هوشمند استفاده میکنید حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که صفحه نمایش گوشی از مهمترین قسمت های گوشی بوده و حتی به جرات میتوان گفت مهمترین قسمت گوشی میباشد چراکه همانطور که میدانیم در صورت وارد شدن صدمه ای باید هزینه ی بسیار زیادی را برای تعمیرات صرف کنیم.بنابراین محافظت از صفحه نمایش گوشی امری کاملا بدیهی به نظر میرسد و میتوانیم با استفاده از محافظ صفحه نمایش خسارت وارده به صفحه نمایش گوشی موبایل خود را به حداقل رساند.

به همین منظور شرکت های تولید کننده ی لوازم جانبی انواع محافظ صفحه نمایش با توجه به نیاز و سلیقه ی کاربر تولید کرده اند که میتوان بنا به نیاز از آن ها در جهت محافظت از صفخه نمایش گوشی موبایل خود بهره برد.گلس محافظ صفحه نمایش Mi10 Youth 5G  میتواند صفحه ی گوشی را از خط،خش و ضربه محافظت کند تا بتوانید گوشی موبایل خود را با اطمینان بیشتری در دست بگیرید.

شایان ذکر است که گلس محافظ Xiaomi Mi10 Youth 5G کاملا منطبق بر طراحی گوشی موبایل شما میباشد که باعث میشود تا بعد از استفاده هیچگونه محدودیتی در دسترسی به پورت ها،دوربین،دکمه ها و … نداشته باشید و بتوانید از این محافظ برای مدت طولانی و کاملا راحت استفاده کنید.میتوان گفت که این محافظ صفحه نمایش پوشش دهی مطلوبی دارد و به هیچ عنوان باعث تضعیف شفافیت،کیفیت تصویر و یا حساسیت لمس نمیشود.همچنین این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات،خط و خش ضخامت زیادی ندارد و به همین دلیل باعث تغییر چشمگیری در صفحه نمایش پس از نصب و استفاده از این محصول نخواهید شد. 

ویژگی ها

    • قدرت جذب ضربه ی بسیار بالا
    • با دوام 
    • شفاف 
    • عدم تضعیف حساسیت لمس و کیفیت تصویر 
    • ضد خط و خش 
    • دارای برش های دقیق 
    • دسترسی راحت به تمام صفحه نمایش
    • نصب آسان
    • ضخامت کم
    • پوشش مطلوب صفحه نمایش


:: برچسب‌ها: گلس محافظ شیائومی Mi 10 Lite 5G , محافظ صفحه نمایش Mi 10 Lite 5G ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ ژله ای Apple iPhone 6/6S

محافظ ژله ای Apple iPhone 6/6S جنسی بسیار منعطف و مرغوب دارد و کاملا شفاف میباشد که باعث میشود شکل و رنگ گوشی که در قاب قرار گرفته است به خوبی نمایان باشد.شفاف بودن این محافظ و به دنبال آن نمایان بودن طرح و رنگ گوشی باعث میشود تا نظر بسیاری از کاربران برای استفاده از این محصول جلب شود و این محافظ را برای گوشی خود انتخاب کنند.

انعطاف پذیری

تمام قسمت های این قاب محافظ کاملا انعطاف پذیر بوده و به هیچ وجه بعد از استفاده ی طولانی مدت قاب شکل ظاهری خود را از دست نمیدهد و میتوانید به دفعات نا محدود و بدون کوچکترین آسیب به هیچ یک از قسمت های گوشی میتوانید آن را درون قاب گذاشته و یا خارج کنید.

علاوه بر شفافیت یکی دیگر از مزایای بسیار حائز اهمیت این محصول طراحی ظریف و بسیار دقیق میباشد که کاملا منطبق بر گوشی بوده و با توجه به این که قسمت های مختلف گوشی از جمله دوربین ، دکمه ها و … توسط تولید کننده در نظر گرفته شده است استفاده از این قاب بسیار راحت و کاملا بدون محدودیت میباشد.

 

مقاومت زیاد،حجم کم

همانطورکه میدانیم یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در خرید قاب محافظ باید مدنظر قرار دهیم میزان مقاومت قاب در برابر ضربات فیزیکی وارده میباشد .این محافظ ژله ای در برابر ضربات فیزیکی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده است .علاوه بر مقاومت بالا این قاب حجم بسیار کمی دارد و باعث میشود در صورت قرار دادن گوشی درون قاب محافظ حجم زیادی به حجم گوشی افزوده نشود تا کاربر حس ناخوشایندی در استفاده از این محصول نداشته باشد . 

ویژگی ها
  • بسیار سبک و کم حجم
  • عدم محدودیت در دسترسی به پورت‌ها
  • ضد لغزش
  • محافظت در برابر ضربه و گرد و غبار
  • طراحی ساده و زیبا
  • انعطاف‌پذیرعدم تغییر چشمگیر در اندازه و ضخامت گوشی


:: برچسب‌ها: قاب محافظ ژله ای Apple iPhone 6/6S, گارد ژله ای Apple iPhone 6/6S, محافظ ژله ای Apple iPhone 6/6S, ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب محافظ نیلکین iPhone 6 Plus/6S Plus

می توان گفت قاب محافظ نیلکین iPhone 6 Plus/6S Plus از زیباترین قاب ها و بهترین قاب ها برای گوشی های آیفون می باشد.کیفیت فوق العاده و ظرافت قاب های نیلکین باعث شده این قاب در بین تمامی کاربران گوشی های مختلف محبوب باشد.این قاب ها کیفیت و استحکام بالایی دارند. که دلیل آن تزریق مواد قاب در قالب در دمای بالا است.جنس این قاب ها از مواد پلی کربنات می باشند. که به محیط زیست آسیب نمی رسانند.این قاب ها با فناوری پوشش رنگ مات با اشعه UV رنگ شده اند. و حالت برجسته شیار مانند یا نقطه ای دارند.

 

قاب محافظ نیلکین iPhone 6 Plus/6S Plus

برجستگی شیار مانند یا نقطه ای این قاب باعث می شود سطح آن ضد لغزش باشد. این ویژگی باعث می شود بتوان با آسودگی آن را در دست گرفت یا روی هر سطحی قرار داد. سطح این قاب ضد گرد و غبار می باشد و میزان جذب گرد و غبار در آن بسیار پایین است. هم چنین این قاب ضد ضربه می باشد و در برابر خط و خش نیز مقاوت بالایی دارد. روی درگاه ها و دکمه های این قاب به منظور راحتی کاربر در استفاده از آن باز مانده است. این قاب به راحتی قابل شست و شو می باشد. و هنگام کثیف شدن می توان آن را به راحتی شست و شو داد. این قاب طراحی نازک و ظریفی دارد و باعث حجیم شدن گوشی شما نمی شود بلکه زیبایی آن را دو چندان می کند. قاب نیلکین ضد اثر انگشت می باشد و کاربر هنگام کار دیگر نگرانی باقی ماندن اثر انگشت خود روی آن را ندارد. و در آخر اینکه این قاب کاملا از پشت و لبه های گوشی شما به صورت کامل محافظت می کند.

ویژگی ها 

کیفیت ساخت بالا

طراحی ظاهری یکپارچه 

ضد لغزش 

داری مقاومت بالا



:: برچسب‌ها: قاب محافظ نیلکین iPhone 6 Plus/6S Plus, گارد نیلکین iPhone 6 Plus/6S Plus, محافظ نیلکین iPhone 6 Plus/6S Plus ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش نانو iPhone 6

محافظ صفحه نمایش نانو iphone 6 از جمله محافظ صفحه های این گوشی که نازک و در عین حال مقاوم است.این محافظ صفحه نمایش طبق فناوری نانو و از جنس نانو فیبر می باشد.بر خلاف ضخامت کمی که دارد این قابلیت را دارد که از صفحه نمایشگر در برابر خط و خش و ضربه محافظت کند.این محافظ صفحه علاوه بر خط و خش در برابر ضربه نیز مقاومت نسبتا خوبی دارد.

محافظ صفحه نمایش نانو iPhone 6

براق بودن این محافظ صفحه باعث می شود که صفحه نمایشگر شما زشت و کدر نشود. نمی شود گفت که این محافظ صفحه تمام صفحه می باشد.چون حدود یک یا دو میلی متر از اطراف و لبه های گوشی باز می ماند.این محافظ صفحه به هیچ وجه از حساسیت صفحه نمایشگر شما نمی کاهد.به علاوه آن این محافظ صفحه از وضوح و شفافیت صفحه نمایشگر شما هم نمی کاهد.این محصول بسیار دقیق طراحی شده است.محل تمامی سنسور ها و لنز دوربین و حتی دکمه وسط گوشی روی آن با دقت زیاد طراحی و ساخته شده است.به همین دلیل دیگر مزاحمتی هنگام عکس گرفتن و کار کردن با دکمه وجود ندارد.

این محافظ صفحه با ضخامت کم خود باعث شده که گوشی زشت و حجیم به نظر نرسد.به علاوه کاربر حس بدی هنگام کار کردن با گوشی نداشته باشد.به همین دلیل به راحتی میتوان آن را نصب کرد و استفاده کرد.ناگفته نماند طراحی این محافظ صفحه نمایش به گونه ای است که تمام قسمت های صفحه نمایش مثل دوربین،سنسورها و… کاملا منطبق بر محافظ صفحه نمایش بوده و به همین دلیل هیچگونه محدودیتی در استفاده از این محصول وجود نخواهد داشت.



:: برچسب‌ها: محافظ صفحه نمایش نانو iphone 6,گلس محافظ نمایش ایفون, ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب مگنتی آیفون Apple iPhone 6/6S

با استفاده از قاب های محافظ به خصوص قاب مگنتی Apple iPhone 6/6S میتوان از گوشی موبایل هوشمند خود در وارد شدن صدمات احتمالی جلوگیری کرد.امروزه کمتر کسی را میتوان دید که بدون استفاده از قاب محافظ و محافظ  صفحه نمایش از گوشی خود استفاده کند،چراکه صدمات  وارده میتواند هزینه ی زیادی را برای کاربر جهت تعمیر به همراه داشته باشد.

همانگونه که خدمت کاربران گفته شد قاب های محافظ میتوانند کیفیت های متفاوتی داشته باشند و به همین دلیل دارای سختی و مقاومت مختلف در برابر ضربات میباشند و میتوان با استفاده از قاب محافظ با کیفیت و مرغوب گوشی موبایل خود را با اطمینان بسیار بیشتری در دست بگیرید و استفاده کنید.

محصولی که در اینجا خدمت کاربران عزیز معرفی میکنیم قاب محافظ گوشی منحصر به فردی است که دارای ویژگی های خاصی نسبت به دیگر قاب های محافظ میباشد که در ادامه با شرح کامل این محصول با ما همراه باشید.

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری 

قاب مگنتی Apple iPhone 6/6S پوشش مناسبی دارد که باعث میشود تا گوشی در برابر ضربات فیزیکی کاملا ایمن باشد و بتوانید با اطمینان کامل گوشی موبایل خود را در دست بگیرید و نهایت لذت را از استفاده ی گوشی موبایل خود ببرید.نحوه ی قرار گیری گوشی موبایل درون قاب بسیار راحت بوده و به این صورت میباشد که این قاب محافظ به صورت کتابی باز شده،گوشی را درون قاب قرار داده و سپس قسمت بالایی قاب را بسته و به دلیل خاصیت مغناطیسی که دارد کاملا بسته شده و گوشی درون این محفظه کاملا ثابت و محفوظ میماند و به هیچ عنوان لغزشی درون قاب نخواهد داشت.

 

قاب مگنتی آیفون Apple iPhone 6/6S

شاید در ذهن کاربران این سوال به وجود آمده باشد که قابی با چنین ویژگی طراحی ظاهری حجم زیادی را به گوشی اضافه کند،در صورتیکه به جرات میتوان گفت اینطور نیست و پس از قرار دادن گوشی درون قاب حجم نهایی تغییر چشمگیری نمیکند. طراحی ظاهری این محصول تطابق کامل با گوشی را دارد به گونه ای که در صورت استفاده از این قاب هیچگونه محدودیتی در استفاده از قسمت های مختلف گوشی مثل دوربین،ورودی ها و… متوجه کاربر نمیشود و میتوانید به راحتی و بدون احساس ناخوشایند برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید.

این قاب بی رنگ بوده که باعث میشود تا ظاهر گوشی تغییر نکرده و به طور کامل حفظ شود.دورتادور این قاب را بامپر فلزی در برگرفته است که در رنگ های مختلف تولید شده و روانه ی بازار شده است.این بامپر فلزی میتواند از لبه های گوشی که جزو حساسترین نقاط گوشی است کاملا محافظت میکند.

ویژگی ها 

  • دارای ساختار دو قسمتی و خاصیت آهنربایی 
  • کیفیت ساخت بسیار بالا 
  • دوام طولانی 
  • دارای بامپر فلزی دورتادور قاب 
  • مقاومت بالا در برابر ضربات فیزیکی،خط و خش  
  • سهولت در استفاده


:: برچسب‌ها: قاب مگنتی Apple iPhone 6/6S, گارد محافظ Apple iPhone 6/6S, گارد مگنتی ایفون Apple iPhone 6/6S, ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()