قاب سیلیکونی مناسب گوشی Silicone Cover Case for Apple iPhone 7plus / 8Plus
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

قاب سیلیکونی برای iphone 7plus/8plus

قاب سیلیکونی مناسب گوشی آیفون iphone 7plus/8plus و انواع و مدل های دیگر گوشی ها می باشد.قاب های سیلیکونی از انواع نرم قاب های محافظ گوشی هستند که جنس آنها از پلاستیک نرم است.این قاب ها امروزه در طرح های مدرن و شیک به بازار عرضه می شوند.خاص بودن قاب های سیلیکونی به دلیل جنس پلاستیک آن(سیلیکون)می باشد. که نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد.این قاب ها از نظر ایستادگی روی گوشی موبایل بسیار خوش استایل هستند.

مزایای قاب سیلیکونی iphone 7plus/8plus

جنس نرم و انعطاف پذیر این قاب ها باعث می شود که بتوان آن ها را به راحتی فرم داد.و در قالب گوشی به بهترین شکل ممکن ایجاد کرد.از دیگر ویزگی های این قاب ها این است که در استفاده از درگاه های ورودی و خروجی هیچ مزاحمتی ایجاد نمی کند.در نتیجه لازم نیست برای استفاده از قسمت های مختلف گوشی خود قاب محافظ را دربیاورید.

این قاب ها برخلاف ظاهری نرم و انعطاف پذیر در برار  هرگونه خط و خش از گوشی شما محافظت می کنند.از دیگر مزیت های قاب های سیلیکونی تحمل گرما و ضد گرد و غبار بودن آن است.قاب های سیلیکونی در دماهای نسبتا بالا به هیچ وجه تغییر شکل نمی دهند.در قاب های سیلیکونی ویژگی ضد گرد و غبار بودن آنها میزان جذب گرد و غبار و ذرات ریز روی سطح قاب را به حداقل می رساند.

قاب سیلیکونی برای گوشی iphone 7plus/8 Plus

زیبایی

این قاب ها بین همه افراد محبوبیت دارد.اما کسانی که فکر می کنند زیبایی در سادگی است بیشتر مجذوب این قاب های می شوند.قاب سیلیکونی برای گوشی آیفون iphone7 plus/8plus در تک رنگ های مختلف و کلاسیک مانند مشکی-قرمز-آبی-زرد-سبز و… در بازار عرضه می شوند.این ویژگی باعث می شود که از این قاب ها بتوان در هر محیطی استفاده کرد.

قیمت قاب

قاب سیلیکونی برای گوشی آیفون iphone7 plus/8plus بسیار ارزان تر از قاب های پلاستیکی سخت و یا قاب های چرمی است.به همین دلیل اغلب کسانی که علاقه به داشتن چندین قاب دارند.و در عین حال به کیفیت مطلوب و رضایت بخش قاب خود می اندیشند بیشتر از این نوع قاب استفاده می کنند.

قاب های سیلیکونی یکی از بهترین انواع قاب ها برای گوشی های آیفون می باشند.نه تنها کاربران گوشی های آیفون بلکه این قاب بین تمامی کاربران گوشی های دیگر نیز محبوبیت دارد.





:: برچسب‌ها: قاب گوشی, لوازم جانبی اپل Apple, لوازم جانبی گوشی Apple iphone 7 plus, لوازم جانبی موبایل, ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: