محافظ صفحه نمایش تمام چسب مناسب گوشی Full Glass Screen Protector for Apple iPhone XR
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش iPhone XR

محافظ صفحه تمام چسب iPhone XR محافظ صفحه ای با استحکام بالا برای این نوع گوشی می باشد.این محافظ صفحه از جنس شیشه و با حرارت بالا ساخته شده است. وبا تکنولوژی بالا و توسط لیزر با دقت برش خورده است.

محل تمامی سنسور ها و درگاه ها روی این محافظ صفحه نمایش با دقت و بسیار صاف برش خورده است.این محافظ صفحه تمام چسب می باشد که هم نصب آن برای کاربر آسان می باشد.و هنگام نصب بین محافظ صفحه و صفحه نمایشگر حبابی ایجاد نمی شود.و هم اینکه این گلس مانند گلس های دور چسب به راحتی از روی صفحه نمایشگر جدا نمی شود.

سختی این محافظ صفحه 9H می باشد.این یعنی این محافظ از صفحه نمایشگر شما در برابر ضربات محکم هم محافظت می کند.به علاوه این گلس در برابر خط و خش وسایل تیز مثل چاقو و تیغ و… بسیار مقاوم است.این گلس حداقل میزان جذب گرد و غبار و هم چنین لکه ها و چربی ها را دارد.با پوشش ضد اثر انگشتی که دارد رد اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند.

محافظ صفحه نمایش تمام چسب مناسب گوشی iphone XR

این گلس پوششی تمام صفحه دارد.و تمام قسمت های خمیده صفحه نمایشگر شما را هم می پوشاند.این یعنی گلس به طور کامل از صفحه نمایشگر شما محافظت می کند.محافظ صفحه تمام چسب iPhone XR لبه های کاملا گرد شده ای دارد که باعث می شود لبه های آن به راحتی نشکند.این اطمینان وجود دارد که با نصب این گلس اصلا از وضوح و شفافیت صفحه نمایشگر شما کاسته نشود.و به هیچ وجه افت افکت صفحه نمایشگر خود را نخواهید دید.به علاوه این گلس باعث کاهش حساسیت لمسی صفحه نمایشگر شما نیز نمی شود.با نصب این گلس به هیچ وجه احساس بدی هنگام کار با صفحه نخواهید داشت.

ویژگی ها 

  • کیفیت ساخت بالا 
  • مقاوم در برابر ضربه،خط و خش 
  • با دوام 




:: برچسب‌ها: گلس و محافظ صفحه گوشی, لوازم جانبی اپل Apple, لوازم جانبی گوشی Apple iPhone XR, لوازم جانبی موبایل بر اساس برند, ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: