محافظ صفحه نمایش نانو مناسب گوشی Nano Screen Protector For Apple iPhone 8
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

توضیحات

محافظ صفحه نمایش نانو مناسب گوشی iphone 8

محافظ صفحه نانو iphone 8 از جمله محافظ صفحه های این نوع گوشی می باشد.جنس خوب و با کیفیت این محافظ باعث شده محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند.محافظ صفحه ها عمدتا وظیفه محافظت از صفحه نمایشگر را بر عهده دارند.این محافظ صفحه از جمله گلس هایی می باشد که کار خود را به خوبی انجام می دهد.

جنس این محافظ از نانو فیبر می باشد که قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد.به علاوه این گلس طبق فناوری نانو طراحی و ساخته شده است.البته نمی شود گفت این محافظ تمام صفحه است.چون حدود 1 یا 2 میلی متر از اطراف صفحه نمایشگر باز می باشد.این صفحه ضخامتی در حدود 0.25 میلی متر دارد.باید گفت این ضخامت بسیار کم به هیچ وجه باعث کاهش مقاومت آن نمی شود.این گلس در برابر ضربه و خط و خش و شوک های وارده به صفحه مقاومت خوبی دارد.همچنین میزان جذب گرد و غبار در گلس نانو بسیار کم می باشد.

محافظ صفحه نمایش نانو مناسب گوشی iphone 8

محل سنسور و دکمه وسط صفحه نمایشگر با دقت روی این گلس مشخص شده است. براق بودن این محصول باعث می شود از کدر شدن و زشت شدن صفحه نمایشگر شما جلوگیری شود.لبه های این محصول کاملا گرد می باشد که باعث می شود هنگام کار به دست آسیب نزند.همچنین این ویژگی باعث می شود از خرد شدن و شکستن لبه ها جلو گیری شود.از جمله تفاوت های این گلس با سایر محافظ صفحه ها تمام چسب بودن آن می باشد.





:: برچسب‌ها: گلس و محافظ صفحه گوشی, لوازم جانبی اپل Apple, لوازم جانبی گوشی Apple iphone 8, لوازم جانبی موبایل, لوازم جانبی موبایل بر اساس برند, لوازم جانبی موبایل بر اساس نوع محصول ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: